اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بیش از ۱۳۶ هزار گلستانی در سفر رئیس‌جمهور مطالبات خود را مطرح کردند

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور و طی سه روز کاری در این سفر، تعداد ۱۳۶ هزارو ۷۶۶ نفر از مردم گلستان درخواست‌ها و مطالبات خود را از طریق نامه، تماس تلفنی و درگاه اینترنتی مطرح کردند.

بیش از ۱۳۶ هزار گلستانی در سفر رئیس‌جمهور مطالبات خود را مطرح کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هانی محمدی ظهر امروز در همایش تقدیر از همکاران دستگاه‌های اجرایی در سفر رئیس جمهور اظهارکرد: کارگروه ویژه‌ای در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان برای جمع‌آوری درخواست‌ها و تقاضاهای مردم تشکیل شد تا طی سه روز کاری بتواند تمامی درخواست‌های مردم را از طریق تماس تلفنی، نامه و یا درگاه اینترنتی جمع‌آوری کرده و رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: در این سه روز اعلام شده ۳۰ میز خدمت در مکان‌های مختلف در گرگان برگزار شد و در این میزهای خدمت تعداد ۱۱ هزارو ۳۰۰ نفر توانستند با مراجعه حضوری مطالب و درخواست‌های خود را مطرح کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان خاطرنشان کرد:همچنین در این مدت ۷۵ هزار نامه در بازدیدها و دیدارهای مردمی و جلسات با حضور رئیس‌جمهور و یا معاونین و وزراء جمع‌آوری شد و ۴۵ هزار تماس تلفنی نیز برقرار گردید.

وی ادامه داد: پنج هزارو ۴۰۰ نفر از طریق درگاه اینترنتی درخواست خود را مطرح کردند که در مجموع در این سه روز و از طرق مختلف اعلام شده، ۱۳۶ هزارو ۷۶۶ نفر از مردم گلستان توانستند درخواست خود را مطرح نمایند.

محمدی با بیان اینکه سیستم ارجاع تقاضاهای مردم از فردا آغاز خواهدشد، گفت: رسیدگی نظام ارجاع درخواست‌های مردم با همکاری مدیرکل فنی و حرفه‌ای و مدیرعامل مخابرات و مدیرکل فناوری و اطلاعات با حضور ۵۰ نفر در محل اداره کل فنی و حرفه‌ای از فردا آغاز می‌شود و تلاش داریم با کار کارشناسی دقیق بتوانیم ظرف مدت ۲۰ روز این فرایند را انجام دهیم.

وی با تاکید بر پیگیری استاندار گلستان برای رفع مشکلات مردم در سفر اول رئیس‌جمهور به گلستان بیان کرد: در سفر اول رئیس‌جمهور به استان گلستان، استاندار دغدغه مشکلات مردم را داشت و در همین راستا با پیگیری‌های ویژه توانست هشت هزار تسهیلات قرض‌الحسنه را در سفر اول مصوب کند که این تسهیلات به ۶ هزارو ۵۰۰ نفر از مردم گلستان پرداخت شد.

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان ابرازکرد: همچنین مبلغ پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های بلاعوض با همکاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان به ۱۳ هزارو ۵۰۰ نفر از نیازمندان گلستانی پرداخت شد.

وی گفت: در بررسی‌های انجام شده دستگاه‌های اجرایی استان گلستان مبنی بر بهترین عملکرد در حوزه ارتباطات مردمی از طریق بستر الکترونیک "سامد" نخستین مدیری که بهترین عملکرد را در این راستا داشتند عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد گلستان، سپس حاجی مشهدی مدیرکل امور مالیاتی گلستان و خواجه مظفدی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان معرفی شدند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول