اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف و ضبط ۱۷ هزار کیسه کود شیمیایی قاچاق در ایلام

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از کشف و ضبط ۱۷ هزار کیسه کود شیمیایی قاچاق و مجازات ۸۰ میلیارد ریالی برای مرتکبین در شهرستان مهران خبر داد.

کشف و ضبط ۱۷ هزار کیسه کود شیمیایی قاچاق در ایلام

سید مهدی محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام، ظهر یکشنبه ۱۰ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پرونده نگهداری وعرضه ۱۷ هزار کیسه کود شیمیایی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مهران رسیدگی ومتهمین با توجه به اظهار عجزاز ارائه‌ مدارک و مستندات قانونی، علاوه بر ضبط کالای کشف شده، به پرداخت بیش از ۸۰  میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی در ادامه اظهارداشت: با توجه به نیاز کود شیمیایی در استان در فصل زراعی، سودجویان با خارج نمودن کود شیمیایی از شبکه توزیع موجب اخلال در بخش کشاورزی وآسیب به زراعت استان شده که با ورود اداره تعزیرات حکومتی وسربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات، انبارهای نگهداری مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و بر این اساس تعداد ۱۷ هزار کیسه کود شیمیایی کشف و ضبط و علاوه بر برخورد قانونی با متهمین، کود های شیمیایی سریعا در شبکه زراعی استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ۱۹ آذرماه سال جاری نیز ۶۰۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق در شهرستان دهلران کشف و ضبط شد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول