اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قدردانی فرمانده سپاه باشت از مردم در سالروز حماسه 9 دی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت از بصیرت مردم انی شهرستان در سالروز حماسه 9 دی قدردانی کرد.

قدردانی فرمانده سپاه باشت از مردم در سالروز حماسه 9 دی

سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در باشت با گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، آن را روز ایستادگی ملت شریف ایران در برابر فتنه‌ها و خلق برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: حماسه نهم دی یادآور پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت‌فقیه است.

وی افزود: در این روز که از ایام‌الله بود، مردم بابصیرت کشورمان دست شیطانی دراز شده فتنه‌گران به سمت آنها را درهم شکسته و به عقب راندند.

 غلامشاهی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران بعد از حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات سعی کردند شیرینی این پیروزی و اقتدار را به کام مردم تلخ کنند؛ بنابراین با فتنه تقلب گروهی از جاهل را به همراه عوامل داخلی خود از منافقین به کار گرفتند و باعث متشنج شدن فضای کشور شدند.

فرمانده سپاه شهرستان باشت ادامه داد: ملت بصیر ایران با نکته‌سنجی، موضع خود در برابر فتنه‌گران را جدا ساخته و با حضور خود در راهپیمایی ۹دی، حمایت خود از انقلاب و ایران اسلامی را اعلام و اسباب شکست و یاس مجدد دشمنان را فراهم کرده و محاسبات دشمنان را در هم ریختند که باید از بصیرت والای مردم باشت تقدیر کنم.

غلامشاهی عامل اصلی خلق حماسه ۹ دی را غیرت دینی مردم دانست و اظهار کرد: فتنه‌گران با نقض حریم خط‌ قرمز ملت مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی یعنی حریم امام حسین (ع) آنها را خشمگین کرده که به دنبال آن مردم نهم دی‌ماه را به حماسه‌ای بی‌بدیل در تاریخ انقلاب مبدل کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول