اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنبش نجباء شهادت رزمندگان یمنی را به جنبش انصارالله تبریک گفت

جنبش نُجَباء ضمن تأکید بر اینکه سرتاسر منطقه صحنه نبرد حق و باطل است، شهادت رزمندگان انصارالله در جنگ علیه ائتلاف آمریکایی را مایه سربلندی دانست.

جنبش نجباء شهادت رزمندگان یمنی را به جنبش انصارالله تبریک گفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای شهادت شماری از رزمندگان یمنی طی حمله آمریکا در دریای سرخ را تبریک گفت و آن را مایه افتخار و سربلندی جنبش انصارالله توصیف کرد.

جنبش نجباء با تقدیر و ستایش از حملات یمنی‌ها در دریای سرخ و محاصره اقتصادی رژیم اسرائیل، گفت که همراهی خود با رزمندگان یمنی را چه در گفتار و چه در رفتار اعلام می‌کند؛ «چرا که هم نبرد و دشمن ما و هم سرنوشت‌مان واحد و یکسان است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «آنچه امروز در سرتاسر منطقه جریان دارد، در واقع نبرد حق (محور مقاومت) در برابر باطل (آمریکا، اسرائیل و برخی رژیم‌های عربی منافق که وجدان خود را به امنیتی موهوم فروخته‌اند) می‌باشد. آنها باید بدانند که سرنوشتشان حقارت و خفتی اسف‌بار است. اما پیروزی کامل و پایدار، از آنِ کسانی است که به یاری دین خدا شتافتند و در کنار مظلومان محاصره شده در غزه ایستادند».

جنبش نجباء تأکید کرد: «همگان بدانند که این جنگ، دو جبهه را به‌وجود آورده و جبهه سومی در کار نیست. یک طرف، جبهه حق که مصداق آن مقاومت اسلامی عراق، جمهوری اسلامی ایران، یمن، سوریه، لبنان و همه شرافتمندانی است که در کنار غزه ایستادند؛ و در طرف دیگر، جبهه باطل که آمریکا و اسرائیل به همراه کسانی که به این محور شوم پیوستند، آن را نمایندگی می‌کنند».

این گروه مقاومت عراقی در پایان بیانیه خود خطاب به ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ گفت: «نفرین بر شما و ائتلاف‌تان! بدانید که نصرت الهی نزدیک است و روز نابودی شما نزدیک‌تر؛ روزی که مؤمنان از پیروزی‌شان خرسند خواهند شد».

منابع خبری روز گذشته از حمله نظامیان آمریکایی به نیروهای دریایی یمن در دریای سرخ خبر دادند. به گفته این منابع، در جریان این حملات، ۱۰ نفر از نیروهای صنعا به شهادت رسیدند.

 پارلمان یمن نیز امروز در واکنش به شهادت ۱۰ نفر از نیروهای دریایی این کشور توسط آمریکا، تأکید کرد که با حضور واشنگتن و لندن و همپیمانان آنان در آبهای منطقه‌ای یمن به عنوان اهداف متخاصم برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول