اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

وکیلی درباره جلسه احزاب با رئیسی: این سطح از تکثر سلایق سیاسی زیر یک سقف منحصر بفرد بود

نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم درباره جلسه رئیس جمهور با دبیران احزاب و گروه های مختلف سیاسی در کشور گفت: این سطح از تکثر سلایق سیاسی زیر یک سقف منحصر بفرد بود.

وکیلی درباره جلسه احزاب با رئیسی: این سطح از تکثر سلایق سیاسی زیر یک سقف منحصر بفرد بود

به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، محمد علی وکیلی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم و مدیر مسئول روزنامه ابتکار بعد از جلسه رئیس جمهور با دبیران احزاب و گروه های مختلف سیاسی در کشور گفت: این سطح از تکثر سلایق سیاسی زیر یک سقف منحصر بفرد بود.

 

 

وی افزود: جلسه خوبی بود و ابتکار منحصر به فردی بود که دبیران احزاب آن هم از دو جریان اصلی کشور به اضافه چهره های سیاسی دعوت بشوند و آقای رییس جمهور هم خیلی با حوصله گوش بدهند و همه هم حرف های خودشان را در یک وقت زیادی حرف های خود را زدند.

وکیلی خاطرنشان کرد: به نظر من این جلسات برای تضارب آرا خیلی مفید است و این ها هم ناظر به دلسوزی برای مشارکت است و این ها برای این است که تدبیری و تمهیدی برای افزایش مشارکت در انتخابات صورت بگیرد و به نظر من جمع کردن این تعداد چهره های با سلایق متفاوت کار بدیعی است و در گذشته ما این حجم از سلایق مختلف زیر یک سقف ندیده بودیم

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول