اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حاج قاسم مرد میدان‌های نبرد و دیپلماسی بود

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی در عین حال که در حوزه میدان‌های نبرد یک طراح به تمام‌ معنا بود، یک دیپلمات قدرتمند سیاسی نیز بود.

حاج قاسم مرد میدان‌های نبرد و دیپلماسی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ‏سردار مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره ۲۵ شهید جاویدالاثر شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار کرد: کسانی هستند که در دوران سخت که نیاز به فداکاری، جانفشانی و از جان گذشتگی هست برای حفظ کیان اسلامی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و آن را نثار ملت می‌کنند تا ما امروز از پا و نفس نیفتیم، آن‌ها رفتند تا ما بمانیم.

وی تصریح کرد: شهدا از همه چیز خود گذشتند تا اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سرانجام‌ مقصود برسانند، لذا اگر بخواهیم مقامی که شهدا دارند و جایی که شهدا ایستادند، بایستیم باید قدمی برداریم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی شهدا، ادامه داد: اوج عبادت و بندگی در دوران دفاع مقدس بود، شهدا به دنبال اسم نبودند و در مقابل خداوند نسبت به همه‌چیز راضی بودند و رضایتمندی داشتند.

وی مسیر شهدا را در خدمت و نوکری مردم، حل مشکلات و معضلات، حل مشکلات بیکاری، ازدواج جوانان و مسکن توصیف کرد و گفت: باید به خواست شهدا توجه و برای تحقق آن تلاش کرد.


سردار قنبری، جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه

قنبری با اشاره به ۲۵ شهید جاوید‌الاثر در شهرستان اسلام‌آباد غرب، گفت: این شهدا تنها متعلق به یک خانواده نیستند بلکه برای یک ملت افتخار هستند باید راه آن‌ها ادامه داشته باشد.

وی در ادامه گفت: امروز اگر استکبار جهانی می‌دانست شهادت قاسم سلیمانی از زنده بودنش برایشان تهدید بیشتری دارد، قطعا یک تیم حفاظت را مختص حفاظت از ایشان می‌کرد تا به مقام شهادت نرسد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سردار سلیمانی خدا ترس بود و به خاطر همین صفت نیکو خداوند محبت ایشان را در دل مردم گذاشت و ترس را در دل دشمنانش قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر قاسم سلیمانی نیست، هزاران قاسم سلیمانی بعد از شهادتش در ایران اسلامی بوجود آمد.

قنبری عنوان کرد: هزاران مجموعه‌های مختلف، جنبش مختلف در دنیا شکل گرفت که هر کدام از این‌ها به دنبال پیاده کردن ویژگی‌های شخصیتی و ویژگی‌های مدیریتی قاسم سلیمانی است.

وی گفت‌: شهید سلیمانی یک طراح به تمام‌معنا در حوزه دفاع و جنگ بود؛ یک دیپلمات قدرتمند سیاسی بود و تلاش سردار سلیمانی برای اصلاح و حل مشکلات بود.

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در ادامه به نقش راهبردی حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری محور مقاومت اشاره و بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی باعث احیای جبهه مقاومت و هماهنگ کردن نیروهای مقاومت در کشورهای مسلمان شده است.

وی تصریح کرد: اینکه گروه کوچکی از جبهه مقاومت بتواند در مقابل استکبار جهانی به پشتیبانی آمریکای جنایتکار این حماسه بزرگ را رقم بزنند همه از نقش سردار سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت است.


تجلیل از خانواده شهدا

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهدا و همچنین سردار قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تجلیل شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول