اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شکست سنگین نیان الکترونیک در خانه

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران تن به شکست داد.

شکست سنگین نیان الکترونیک در خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران، عصر امروز دو تیم نیان الکترونیک مشهد و پاس گرگان در سالن مهران مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار سفیدپوشان پاس با نتیجه ٣ بر یک به پیروزی رسید.

در ٢ ست ابتدایی این دیدار، تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد با عملکردی ضعیف، بازی را با نتایج ٢۵ بر ١۶ و ٢۵ بر ٢٠ واگذار کرد. اما در ست سوم شاگردان حامد صمدی که نمی خواستند در مقابل چشمان هواداران خود بازی را به حریف گرگانی خود واگذار کنند با نمایش عملکردی نسبتا مناسب توانستند این ست را با نتیجه ٢۵ بر ٢١ به پیروزی برسند.

در ست چهارم نیز از همان ابتدا شاگردان عیسی سنگدوبینی در تیم پاس گرگان با در دست گرفتن نتیجه و ایجاد اختلاف در امتیازات، در پایان با نتیجه ٢۵ بر ٢٢ به پیروزی رسیدند و با این برد به نهمین پیروزی خود در لیگ برتر رسیدند.

شاگردان حامد صمدی با این شکست با ٢١ امتیاز در رده دهم جدول و تیم پاس گرگان نیز با این پیروزی ٢۴ امتیازی و در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

در بازی رفت تیم پاس گرگان با نتیجه ٣ بر ٢ تیم نیان الکترونیک مشهد را در گرگان شکست داده بود

روز چهارشنبه ٢٠ دی ماه تیم نیان الکترونیک مشهد در رفسنجان مهمان تیم مس خواهد بود و تیم پاس نیز در گرگان دیدار دشواری را مقابل شهداب یزد خواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول