اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار قاآنی: آمریکا باید بیشتر از امروز عواقب حمایتش از صهیونیست‌ها را متحمل شود

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: روزی فرا می‌رسد که آمریکای جنایتکار بیشتر از امروز باید عواقب شوم دخالت خود و حمایتش از رژیم صهیونیستی را متحمل شود.

سردار قاآنی: آمریکا باید بیشتر از امروز عواقب حمایتش از صهیونیست‌ها را متحمل شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب (چهارشنبه، ۱۳ دی ماه) در چهارمین مراسم گرامی‌داشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد در واکنش به سخنان یکی از حاضران در این مراسم که خواستار «انتقام سخت» از دشمنان شد، اظهار کرد: هر روز این کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را به همه شما تبریک عرض می‌کنم. روز زیبایی که به زیبایی به نام زن و مادر در نظام جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: امسال چهارمین سالگرد شهادت قهرمان میدان مقاومت و همراه ایشان شهید ابومهدی المهندس که جزو یاران با سابقه شهید سلیمانی بود و همه همراهانی که با ایشان بودند را در حالی گرامی می‌داریم که این مراسم امسال معطر به عطر وجود حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها است.

سردار قاآنی با اشاره به تقارن ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی با عملیات طوفان‌الاقصی، تصریح کرد:‌ مراسم امسال با نبرد قهرمانان فلسطین در غزه قهرمان و به همراه قهرمانان فلسطین مردان مقاومت در لبنان، عراق و یمن مصادف شد که براساس تشخیص صحیح و وظیفه الهی خود هماهنگ با یکدیگر و متناسب با شرایط و در حدی که لازم بود این میدان قهرمانان فلسطین را پشتیبانی کردند.

وی ادامه داد: باید همینجا از مردم قهرمان این سرزمین‌ها در لبنان، عراق و یمن و در همه سرزمین‌هایی که از این ملت مظلوم پشتیبانی کردند، تشکر و از همه شهدای مقاومت یاد کنیم.

سردار قاآنی با اشاره به شکست صهیونیست‌ها در عملیات طوفان‌الاقصی، تصریح کرد: این نکته را باید به دشمنان مقاومت و اسلام و مردم مسلمان و استکبار جهانی و رژیم خونخوار کودک‌کش صهیونیستی بگوییم که شما با تبلیغات گسترده‌ای که در جهان راه انداخته‌اید معلوم شد که اساس شما چه میزان در مقابل مقاومت دوام می‌آورد.

وی افزود: یک جریان مقاومت به نام فلسطین یک روز با شما آفندی جنگید چه شد شما را که همه ارکان حکومت‌تان به هم ریخت، آن هم به‌گونه‌ای که وزیر خارجه آمریکا در رسانه‌ها نیز اعلام کرد که وقتی من وارد رژیم صهیونیستی شدم احساس کردم همه چیز فروپاشیده است؛ شمایی که مدعی بزرگترین ارتش دنیا بودید و به اصطلاح خودتان پنجمین یا ششمین ارتش جهان بودید اما یک جریان مقاومت شما را اینگونه در هم تنید.

سردارقاآنی یادآور شد: به همین دلیل آمریکای جنایتکار با همه توان و قوای خود آمد و پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاد. امروز همه ملت‌های آگاه دنیا حساب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در یک جدول واحد تنظیم می‌کنند. روزی فرا می‌رسد که آمریکای جنایتکار بیشتر از امروز باید عواقب شوم دخالت خود و حمایتش از رژیم صهیونیستی را متحمل شود.

فرمانده سپاه قدس تأکید کرد: امروز همه قدرت‌های مادی دنیا در غزه جمع شدند و این سرزمین دیگر جا برای ورود ابزار آلات نظامی و تانک‌ها ندارد، هیچ سرزمینی نیست که در این منطقه زیر آتش قرار نگرفته باشد. امروز ۸۹ روز است که همه ارتش‌های دنیا دور هم جمع شدند و یک گروه مقاومت در برابرشان مردانه ایستادگی‌ و نبرد می‌کند.

قاآنی ادامه داد: امروز مقاومت فلسطین در جنگ سرحال‌تر شده است. آمارهای رژیم صهیونیستی از تلفاتشان هر روز بیشتر می‌شود. مقاومت بانشاط‌تر می‌جنگد و هرچه لازم باشد محکم می‌ایستد و آن کس که در این میدان سرافکنده خارج می‌شود، آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: در تشییع شهید والامقام سلیمانی شنیدید که یکی از رهبران برجسته فلسطین در پایان سخنش سه بار تکرار کرد شهید سلیمانی، شهید قدس است. امروز در حقیقت آن کسی که در صحنه جنگ با رژیم صهیونیستی می‌جنگد شهید سلیمانی و برادرانش در فلسطین هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز لازم است به همه مردم ایران که در کرمان بودند و برادران و فرزندانشان مورد تهاجم خونخوارانی که از آمریکا و صهیونیست‌ها تأمین می‌شوند و جنایت می‌کنند هم تبریک و تسلیت بگوییم. به جبهه مقاومت هم برای شهادت صالح العاروری تسلیت و تبریک می‌گویم. به شهادت رساندن این شهید یا شهادت سیدرضی و حادثه تروریستی کرمان نشان می‌دهد دشمن چقدر مستأصل شده اما نمی‌داند مقاومت و جمهوری اسلامی روش ریشه‌کردن رژیم صهیونیستی را هرچه دست و بال بزند رها نخواهد کرد و تا اضمحلال رژیم صهیونیستی و حکومت امام زمان پیش می‌رویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول