اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی حادثه تروریستی کرمان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه اقدام تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی حادثه تروریستی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه با صدور پیامی اقدام تروریستی علیه دلدادگان مکتب و راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند و شهادت جمعی از هم‌وطنان را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان بی‌گناه شد، موجب تأثر و تألم فراوان ملت شریف ایران اسلامی و کرمانشاهیان غیور شد.

این جنایت وحشیانه سند جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران و یادآور هزاران جنایتی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آرامش و امنیت مردم ایران را هدف گرفته است.

این واقعیت بیش از گذشته عیان است که بدخواهان و دشمنان ملت ایران در حال اثبات علنی دشمنی خود با ملت ایران با انواع توطئه‌ها و جنایت‌ها هستند و در این مسیر از حمله به بازار و اقتصاد و سامانه سوخت کشور گرفته تا ترور مستقیم سرداران والامقام و کشتار مردم عادی و بی‌گناه هیچ ابایی ندارند. البته به فضل الهی خون شهدای اخیر، پیروزی و غلبه جبهه مقاومت بر رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی و حامیانش را در پی خواهد داشت. مجازات شایسته عاملان و آمران حادثه کرمان و جنایات اخیر خواسته قطعی مردم شریف و داغدار است که ان‌شاءالله با تلاش و اقتدار دستگاه‌های امنیتی و قضایی تحقق خواهد یافت.

این‌جانبان از طرف مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان کرمانشاه شهادت هم‌وطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان را به محضر مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله) ملت ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم و برای مجروحان، شفا و سلامت عاجل مسئلت می‌نماییم.

حبیب‌الله غفوری

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه

محمد طیب صحرایی

استاندار کرمانشاه

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول