اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم تدوین برنامه‌ای منسجم و مدون برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

شهردار شهرکرد گفت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر باید یک برنامه منسجم و مدون تدوین شود.

لزوم تدوین برنامه‌ای منسجم و مدون برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین واحدیان صبح امروز در جلسه سامان‌دهی متکدیان سطح شهرکرد گفت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید یک برنامه منسجم و مدون تدوین شود.

شهردار شهرکرد افزود: مجموعه مدیریت شهری به مسائل اجتماعی و فرهنگی نگاه ویژه‌ای دارد به گونه‌ای که برای اجرای برنامه‌های این حوزه اعتباراتی با عنوان ارتقا نشاط اجتماعی، سلامت و ورزش پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش مطالبه‌گری مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه اجتماعی و فرهنگی، این امر خطیر بیشتر بر مجموعه مدیریت شهری مشهود است که هم به صورت سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری اقداماتی را انجام دهد.

واحدیان بیان کرد: در حوزه نرم‌افزاری باید پایگاه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و هنری در محلات مختلف راه‌اندازی تا پل ارتباطی بین مردم و شهرداری باشند.

راه‌اندازی مراکز فرهنگی، اجتماعی، حقوق شهروندی و مشاوره در شهرکرد

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور مرکز حقوق شهروندی در ناحیه غرب، مرکز اجتماعی در جنوب شهر و مرکز مشاوره در بازار لاله واقع در چهارراه دروازه فارسان راه‌اندازی شده است.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: سال آینده در منظریه و ناحیه غرب شهر پایگاه‌های فرهنگی در صورت تامین زمین راه‌اندازی و به صورت مستمر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی گفت: در بحث سخت افزاری نیز ۲ چمن مصنوعی در منظریه و تپه نورالشهدا با کمک سرمایه‌گذار و ۲ سوله ورزشی در جنوب شهر و خیابان اقبال لاهوری نیز تجهیز، به روزرسانی و راه‌اندازی شده است و برای سال آینده نیز پیگیر راه‌اندازی ۲ سالن ورزشی دیگر هستیم.

واحدیان ایجاد زیرساخت‌ها را ابزاری برای ارتباط با مردم دانست و ادامه داد: سر رشته اکثر آسیب‌های اجتماعی عدم آموزش‌های مهارتی و ارتباطی است بنابراین باید متولیان برای برگزاری دوره‌های آموزشی و ایجاد زیرساخت‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای رفع مشکل تکدی‌گری در سطح شهر باید فرهنگ‌سازی، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم انجام شود تا این معضل رفع شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول