اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب از کهگیلویه با راه‌‌اندازی روابط عمومی مدارس

در شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه چنین خبر داده شد که این شهرستان نخستین شهرستان در استان است که روابط عمومی مدارس آن راه‌‌اندازی می‌شود.

خبر خوب از کهگیلویه با راه‌‌اندازی روابط عمومی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت سید ولی موسوی در شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه نگاه تحولی به حوزه اطلاع رسانی در آموزش و پرورش کهگیلویه را یک اتفاق خوب عنوان کرد و افزود: هرگاه مدیر ارشد سازمانی نگاهی رسانه ای و تحولی داشته باشد آن سیستم به‌روز و کارآمد خواهد بود. 

وی هدف از تشکیل شورای اطلاع رسانی را انسجام بخشی به فعالیت هایی دانست که روابط عمومی ها در شهرستان ها جهت دیده شدن انجام می‌دهند.

موسوی با اشاره به اینکه امروز ما در یک جنگ تمام عیار رسانه ای قرار داریم، و هجمه های عظیمی که به سمت آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: یکی از بخش های مهمی که می‌تواند این هجمه ها را مدیریت کند بخش روابط عمومی است.

وی روابط عمومی را یک مشاور امین برای مدیر یک دستگاه دانست و افزود: می‌تواند منشأ بسیاری از تحولات باشد. 

موسوی اصلی ترین وظیفه روابط عمومی را تبیین خواند و گفت: باید کارهایی که در جامعه هدفمان انجام می‌شود برای آحاد جامعه تشریح شود.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، خبر تجلیل از روابط عمومی های برتر آموزش و پرورش شهرستان ها در بهمن ماه را داد و گفت: موتور محرکه آموزش و پرورش روابط عمومی است. 

وی روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه را فردی با انگیزه و یکی از موفق ترین روابط عمومی های استان عنوان کرد.

موسوی بیان اینکه روابط عمومی مدارس باید احیا شود، گفت: اولین شهرستانی که در استان روابط عمومی مدارس را احیا کرده کهگیلویه است.

وی اولین رسالت روابط عمومی را جریان سازی و روایتگری اول عنوان کرد و گفت: در غیر این صورت دیگران روایت گری را انجام می‌دهند و کار حالت تداخل پیدا می‌کند.

فریدون فاطمی زاده در این نشست رویکرد آموزش و پرورش کهگیلویه را در مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین خواند و افزود: بر همین اساس نوع برنامه هایی که مدارس اجرا می‌شود متفاوت است.

وی از هم‌اندیشی، توانمندی و جوان‌گرایی به عنوان سه عامل موفقیت شورای اطلاع رسانی شهرستان کهگیلویه نام برد. 

رئیس اداره آموزش و پرورش کهگیلویه رویکرد این مجموعه را جوان‌گرایی عنوان کرد و گفت: طبیعتاً نوع نگاه نسل جوان نوین تر و تسلط شان بر ابزار روز بیشتر است.

رحمان سعادتی فر روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه، برگزاری این نشست را گام مهمی در جهت آگاهی و شناخت مخاطبان با اهداف و کارکردهای روابط عمومی عنوان کرد.

وی با توجه به رشد فزاینده فضای مجازی و دگرگونی در حوزه خبری، گفت: رویکرد روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه تحولی شده و به سمت اخبار کوتاه ۶۰ ثانیه حرکت کرد.

سعادتی از ارائه بسته پیشنهادی مناسبت های ملی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و.. به عنوان دیگر اقدامات خلاقانه حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه برای تاکید و توجه مدارس به این مناسبت ها و پوشش حداکثری این اقدامات به صورت تعاملی نام برد.

وی خاطرنشان کرد: کشف استعداد و توانمندی دانش آموزان در مدارس و ارائه آموزش های مقدماتی جهت همکاری با تحریریه خبر از دیگر رویکرد های روابط عمومی تحولی است که در شهرستان کهکیلویه محقق شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کهگیلویه در خصوص انتشار اخبار مدارس گفت: به گونه ای که مدیر، معاون  و آموزگاران به صورت ملموس و عینی از اهداف و رویکردهای تربیتی و آموزش اردوهای علمی و آموزشی و کارهای خلاقانه ی خود گزارش می دهند.

سعادتی در ادامه‌ تصریح کرد: ظرفیت های بیشتری در سطح مدارس وجود دارد که با شناسایی و هدایت درست می شود به رشد آن ها کمک کرد.

وی مهمترین رویکرد نشست شورای اطلاع رسانی در سطح شهرستان را هماهنگی درون ستادی و انعکاس فعالیت های خلاقانه مدارس در سال جدید تحصیلی عنوان کرد.

در پایان از دانش آموزان خلاق در تحریریه خبر آموزش و پرورش کهگیلویه تجلیل شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول