اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

یادگاری: منتظر یک پاسخ دندان شکن و قاطع هستیم

عضو هیأت علمی دانشگاه‌ تربیت مدرس با تسلیت به هموطنان و جامعه دانشگاهی برای حادثه تروریستی کرمان، گفت: از مسؤولان می‌خواهیم هر چه سریع‌تر افراد جانی که دست به این حادثه تروریستی زدند را شناسایی کرده و پاسخ قاطع به آنها دهند.

یادگاری: منتظر یک پاسخ دندان شکن و قاطع هستیم

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پی حمله تروریستی به زائرین گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد، بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی بر جهانیان و کشورهای مدعی دموکراسی آشکار شد.

محمد حسین یادگاری عضو هیأت علمی دانشگاه‌ تربیت مدرس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره حادثه تروریستی کرمان گفت: اقدام تروریستی کرمان قلب انسان را جریحه دار می‌کنند، افراد بسیاری از همشهری‌ها و هم وطنان ما به شهادت رسیده‌اند و خانواده‌هایی به سوگ فرزندان خود نشستند.

وی افزود: ما به عنوان عضو هیأت علمی، خودمان را با خانواده‌های عزادار حادثه تروریستی کرمان همدرد می‌دانیم.

* شناسایی هر چه سریع‌تر تروریست‌ها

یادگاری اظهار داشت: از مسؤولان مربوطه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر افراد جانی که دست به این حادثه تروریستی زدند را شناسایی کرده و یک پاسخ دندان شکن و قاطع به آنها دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول