اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

گنجی: جنایت تروریست‌ها سردار سلیمانی‌های جدید را ظاهر خواهد کرد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان جنایت تروریست‌ها را باعث تولد سردار‌ سلیمانی‌های جدید دانست.

گنجی: جنایت تروریست‌ها سردار سلیمانی‌های جدید را ظاهر خواهد کرد

 به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان یک بار دیگر نشان داد که دشمنان شرور و جنایتکار، حتی لحظه‌ای خوی وحشی‌گری خود علیه ملت ایران را کنار نگذاشته و در هر فرصتی تلاش می‌کنند این ملت بزرگ و مقاوم را آماج ددمنشی‌ها، رذالت‌ها و جنایت‌های خود قرار دهند.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در این‌باره گفت: من فکر می‌کنم این اقداماتی که در کرمان رخ داده است، توسط رژریم کودک‌کش صهیونستی بوده است چرا که این رژیم نتوانسته در حملات غزه به موفقیت برسد و برای اینکه بخواهد افکار جهانیان را به موارد دیگر معطوف کند به این اقدام غیر انسانی دست زده است.

وی افزود: این کار دشمن به یکپارچگی رژیم ایران می‌انجامد و  سردار‌ سلیمانی‌های جدید را در جامعه ما ظاهر خواهد کرد، تربیت جوانان ما باید به گونه‌ای باشد که ادامه‌دهنده راه سردار قلب‌ها باشند.

گنجی ادامه داد: عمر دشمنان ما رو به غروب است، از دانشجویان، اساتید و یاوران علمی انتظار می‌رود تا این موضوع را برای مردم ایران روشن کنند، چگونه می‌شود انسان‌هایی که خودشان تروریست هستند انسان‌های آزاده ایران را به تروریست بودن متهم کنند، اگر بتوانیم این موضوع‌ها را در جامعه تبیین کنیم به وظیف خود عمل کرده‌ایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول