اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سردار اشتری: سیلی محکمی به دشمن زده خواهد شد

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی گفت: در هر کجای عالم اگر تروریستی باشد، منشأ آن رژیم صهیونیستی و آمریکاست حتما جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان از آنها انتقام خواهند گرفت و سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

سردار اشتری: سیلی محکمی به دشمن زده خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی امشب در مراسم یادبود سردار شهید سیدرضی موسوی و سالگرد شهادت سردار دل‌ها، اظهار کرد: سردار سیدرضی موسوی بیش از ۳۰ سال در جبهه مقاومت خدمت کرد و کمتر افراد وی را می‌شناختند شاید برخی از همکاران و مردم هم او را نمی‌شناختند ولی وی به‌صورت گمنام خدمت کرد.

*شهید رضی خود را وقف امنیت کشور کرد

وی گفت: من شهید رضی موسوی را بیش از ۳۰ سال می‌شناختم و به وی ارادت داشتم ما هر چه از این مرد دیدیم روحیه جهادی، انقلابی و خدمت به جبهه مقاومت بود، فردی که تمام وقت خودش را صرف خدمت به امنیت کشور و خدمت به مردم آزادی‌خواه سوریه و لبنان کرد.

 مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی خاطرنشان کرد: امروز ما باید بگوییم یکی از کسانی که به صورت ویژه با سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی همراه و همقدم بود و در تمام صحنه‌ها حضور داشت و برای امنیت کشورهای اسلامی خدمت کرد را رژیم اشغالگر قدس به شهادت رساند یعنی کسی که مستقیم برای مقابله و مبارزه با تروریسم و تروریست‌های منطقه فعالیت می‌کرد، یک انسانی که خانواده‌اش هم خیلی کمتر او را دیدند که جادارد به همسرشان که یک جهادگر فی‌سبیل‌الله بودند که در این چهار دهه خدمت ایشان در کنارش بودند تبریک و تسلیت بگویم.

سردار اشتری با اشاره به گمنامی سردار شهید سیدرضی موسوی،گفت: سیدرضی یک عمر مجاهدت را در گمنامی سپری کرد و مزدش را گرفت و امروز ببینید تمام کشور و تمام دنیا ایشان را شناختند باید با این عزت ایشان به شهادت برسد و مزد خودش را بگیرد ولی فقدان وی برای ما خسران است و همه ما ضرر کردیم که همچین شخصیت بزرگواری را از دست دادیم ولی ایشان به آرزوی خودش رسید.

وی ادامه داد: ایشان عاشق شهادت بود خصوصا بعد از شهادت سردار سلیمانی تصور من این بود که ایشان لحظه‌شماری می‌کرد که به فرمانده خودش و کسی که سال‌ها باهاش خدمت کرده بود برسد و وصل بشود به شهدا و اینکه حاج قاسم می‌گوید؛« ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم دشمن چه خیالی کرده، فکر می‌کند که با شهادت عزیزان ما می تواند این راه را متوقف کند هرگز همچین چیزی نیست.»

مردم مصمم‌تر از گذشته هستند

 مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی با اشاره به حادثه تروریستی دیروز کرمان، بیان کرد: شما ببینید شهدای عزیزی که در روز گذشته با عشق به زیارت مرقد شریف حاج قاسم می‌رفتند و مظلومانه به شهادت رسیدند اینها با عشق آمده بودند و حتما مردم ما مصمم‌تر از گذشته در این صحنه حضور خواهند داشت، این نیست که با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار سیدرضی موسوی و همه شهدای ما این راه متوقف شود.

وی تصریح کرد: انصارالله یمن می‌گوید ما خوشحالیم که مستقیم با آمریکا و رژیم صهیونیستی بخواهیم بجنگیم و این را افتخار برای خودش می‌داند چرا چون ده‌ها سال ظلم کردند پس با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت و فرماندهان اخیر حماس و حزب الله، شهدای دیروز کرمان و همه شهدا این راه متوقف شدنی نیست این مسیر بسته شدنی نیست مردم ما تأسی کردند به روز عاشورا، به ۷۲ تن یاران آقا امام حسین(ع) مگر چراغ پر فروغ کربلا و عاشورا خاموش شده که راه شهدای ما بسته شود بلکه هر روز پرفروغ‌تر و قوی‌تر خواهد شد.
 

وی افزود: سردار سیدرضی موسوی شاید کمتر مطلع باشند که ایشان طی سی و چند سالی که در ماموریت بود و حضور نداشت کمتر به مرخصی آمد و کمتر از آن زمان قانونی که می‌توانست استفاده کند برای خودش و خانواده‌اش استفاده کرد ایشان به زیارت عتبات و عالیات نتوانسته بود مشرف شود که عاشق اباعبدالله الحسین (ع) بود ولی جنگیدن در آن جبهه و حضور در آن مقطع زمانی را اولی می‌دانست و دیدید که بعد از شهادت ایشان را بردند در حرم امام حسین(ع) و حرم امیرالمومنین(ع) و چه زیارت باشکوهی شد و پاداش کارهای سیدرضی را خداوند به او داد.

 مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی عنوان کرد: این مزد کسانی است که نیت آنها الهی هست و برای خدا کار می‌کنند و خوشا به سعادت اینها چون اینها پیش خداوند روزی دارند و عندربهم یرزقون هستند و ما امروز آمدیم اینجا که متوسل شویم به این شهدا، آنها نیاز به این مراسم‌ها ندارند، شهدا به بالاترین مرتبه و رتبه رسیدند ما آمدیم بگوییم شهدا ما را هم کمک کنید و دست ما را هم بگیرید و ما را شفاعت کنید.

دفاع از خیمه ولایت پیام شهداست

وی تاکید کرد: هر چه قدر ما به شهدا توجه کنیم از آسیب‌های اجتماعی دور می‌شویم امروز که دشمن با تمام توان در جنگ نرم و عملیات رسانه‌ای خودش دارد همه ارکان و ارزش‌های ما را زیر سوال می‌برد ما با توسل به شهدا و ائمه می‌توانیم از این مشکلات گذر کنیم و به سرمنزل مقصود برسیم و آنها باید به ما کمک کنند و پیام این شهدا به ما این است که از خیمه ولایت دفاع کنیم و گوش به فرمان رهبر باشیم.

سردار اشتری یادآور شد: شهدا از ما پیروی از رهبری و ولایت را می‌خواهند، ما باید منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را دنبال کنیم و تا ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شود و روحیه جهادی و مقاومت در مردم ما حفظ شود و به قول شهید سلیمانی امروز حفظ جمهوری اسلامی ایران یعنی حفظ تمام حرم‌ها، که از اوجب واجبات است.

به آینده هم امیدواریم 

وی تاکید کرد: باید مراقب باشیم دشمن دنبال این است که گذشته را فراموش کنیم و ما را ناامید کند و بگوییم که پیشرفتی نداشتیم و ضرر کردیم و ما را نابود کند، ضمن اینکه مشکلاتی هم داریم و به آینده هم امیدواریم و به فرموده آقا به قله داریم نزدیک می‌شویم و برای رسیدن به این قله مشکلاتی را هم داریم و باید تمام توان و ظرفیت‌های خودمان را برای حفظ نظام اسلامی بگذاریم.
 


وی افزود: اگر کسانی هستند که نمی‌توانند خوب کار کنند و سوء استفاده و فساد می‌کنند آنها حساب‌شان جداست و به قول فرمایش حضرت رهبر انقلاب اگر فسادی بود و با آن برخورد شد این نشانه سلامت جامعه است، ولی اگر با فساد برخوردی نشد، حمایت شد و سیستمی شد این برای ما ضرر است و اگر فسادی است متولیان امر مجدانه دنبال برخورد با آنها هستند.

مشاور ارشد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: برای تقویت بنیان این نظام و ولایت ما باید شهدا را ببینیم که جان خودشان را در راه آرمان‌های این نظام فدا کردند ما باید این را سرلوحه خودمان قرار دهیم چون شهدای عزیز ما تمام هستی خود را دادند و اینها ملاک عمل برای ما هستند.

سردار اشتری درباره شرکت و تشویق مردم در انتخابات بیان کرد: امروز بر همه ما تکلیف است که در صحنه انتخابات شرکت کنیم و در آستانه انتخابات هستیم و همه باید بیایند پای صندوق‌های رای و دست دیگران را هم بگیرند و پای صندوق‌ها بیاورند به عنوان یک عبادت و اینکه شهدا از ما راضی باشند پای صندوق‌های رای بیایید و انتخاب هم با خودتان است و ملاک و معیار را امام و رهبری مشخص کردند و هر کسی که شاخص‌ها را دارد، انتخاب کنید.

وی افزود: باید پیام شهدا را دریافت کنیم و روحیه دشمن‌ستیزی را در خودمان تقویت کنیم این خشمی که امروز مردم ایران اسلامی، مسلمان‌ها و آزادی‌خواهان جهان نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا دارند، باید روز به روز تقویت شود.

سردار اشتری در پایان گفت: همانطوریکه با یاران انقلاب و امام و رهبری همراه هستیم باید نسبت به دشمنان آنها تنفر داشته باشیم و برائت بجوییم؛ دشمن می‌خواهد که این روحیه جهادی و دشمن‌ستیزی که امروز در مردم دنیا و آزادی‌خواهان دنیا و مردم ایران است، از بین برود؛ این عملیات طوفان‌الاقصی یک سیلی محکمی بود به رژیم صهیونیستی که بیش از ۷۰ سال مردم فلسطین را به ناحق آواره کرده و مردم در کشورهای مختلف این روزها برای مظلومیت غزه تظاهرات کردند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی گفت: در هر کجای عالم اگر تروریستی باشد، منشأ آن رژیم صهیونیستی و آمریکاست حتما جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان از آنها انتقام خواهند گرفت و سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

به گزارش فارس، در ابتدای مراسم شیخ نبییل قاووق نماینده سیدحسن نصرالله برای عرض تسلیت به خانواده شهید سیدرضی موسوی و مردم ایران طی سخنانی این ضایعه را تسلیت گفته و آرزوی سلامتی برای رزمندگان جبهه مقاومت کرد و در ادامه با مداحی یادبود این سردار شهید و سالگرد حاج قاسم گرامی داشته شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۸/م/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول