اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش: راه پاسداشت نظام این است که نگاه‌مان به شهدا باشد

امیر کیومرث حیدری گفت: برای پاسداشت و توسعه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تنها یک راه وجود دارد و آن این است که به شهدا نگاه کنیم شهدایی که در عمقِ جان ملت ایران جای گرفته‌اند و عاقبت به خیر شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: راه پاسداشت نظام این است که نگاه‌مان به شهدا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در آیین استقبال از خانواده شهید جلیل شادمانی در مسجدسلیمان اظهار کرد: صراط مستقیم راهی است که قرار گرفتن در آن مسیر عاقبت به خیری و سعادت در دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت که مصداق حرکت در صراط مستقیم شهدای عزیز ما هستند. 

سردار حیدری با تاکید بر اینکه ما نباید راه را گم کنیم، خاطرنشان کرد: امروز در غیاب پیامبران و انبیای الهی و امامان معصوم، نماد عینی صراط مستقیم ولایت فقیه است. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تبریک و تسلیت شهادت شهید شادمانی بیان کرد: شهید جلیل شادمانی یکی از 46 هزار شهید نیروی زمینی و از فرماندهان دفاع مقدس بود. فرمانده عزیزی که دوران پرمخاطره‌ی دفاع مقدس را با سربلندی طی کرد و ما به این شهید بزرگوار تعلق خاطر داریم.

سردار حیدری ادامه داد: با جانفشانی‌‌های شهدا امروز نام قرآن، اسلام و جمهوری اسلامی در اقصی نقاط عالم می‌درخشد و ما نباید این جانفشانی‌ها و همچنین رشادت سردار سلیمانی را فراموش کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه همیشه یک‌طرف معادله‌ی جبهه مقاومت جمهوری اسلامی است، افزود:  امروز به برکت خون شهدا و امامین انقلاب ثابت کردیم که بدون حضور اثر بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ معادله‌ای در دنیا حل نخواهد شد.

سردار حیدری خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا به عنوان کشوری مقتدر و تاثیرگذار در جغرافیای جهانی مشهور است و اگر امروز در آسمان نیروی زمینی ارتش 46 هزار ستاره به نام 46 هزار شهید می‌درخشد ، این عزت به برکت این نظام مقدس حاصل شده و رهین بصیرت امامین بزرگوار و این ملت  بزرگ است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای کرمان یادآور شد: برای پاسداشت و توسعه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تنها یک راه وجود دارد و آن این است که به شهدا نگاه کنیم شهدایی که در عمقِ جان ملت ایران جای گرفته‌اند و عاقبت به خیر شدند. 

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول