اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دردی به امتداد خون مظلوم

بازم سیاست‌های خصمانه؛ باز ناجوانمردی، باز رذلات، باز خونخواری، باز کشتار، باز راهپیمایی و باز دردی به امتداد خون، الله اکبر؛ اینجا مازندران دیار علویان.

دردی به امتداد خون مظلوم

خبرگزاری فارس مازندران ـ زینب پورمرادی| باز ریشه دواندن دردی به امتداد خون مردم مظلوم، الله اکبر، باز جوشیدن خون مردم، باز در خیابان ایستادن و با مشت‌های گره کرده در تسلای داغ قلب مادر، پدر و فرزندان داغدیده و ننگ از چشم‌هایی که بسته است و پر پر شدن فرزندان ایران را نمی بیند.

پلیس راهور ایستاده و در حالی چند ماشین پیش رو جمعیت را مرتب می‌کند که انگار این ماشین ها هم بی‌صدا فریاد می زنند. جمعیت اضافه می‌شوند، آقایان صف جلو و خانم‌ها عقب ایستاده‌اند تا خود را شریک غم عزای شهدای زائران حاج قاسم بدانند؛ عزایی که هیچوقت به فراموشی سپرده نخواهد شد.

دیدید که مظلومان چطور دل از این دنیا کندند و دیدید که با هجوم نامردان خون این ملت را به جوش آوردند. اما هیچوقت این خون ریختن‌های بی‌گناه بی‌جواب نمی‌ماند.

در مسیر راهیپمایی قدم‌ها سنگین و کوبنده‌تر می‌شود، صدای جمعیت زنان در این راهپیمایی‌ها بلندتر به گوش می‌رسد، زنانی که برای خواهر، برای مادر، برای پدر؛ صدای‌شان رساتر است چون آنها می دانند که این زخم‌ها خوب شدنی نیست و سال‌ها این مردم عزادار خواهند بود.
 
عزادار فرزندی که تیکه و پاره شده. عزادار پدری که تکه‌ای از تنش جدا شد. عزادار بزرگ‌مردانی که مکتب حاج قاسم را دنبال می‌کنند؛ پس ای منافقین بدانید که این ملت را شهادت مشتاق‌ است.

کور خوانده‌اید. به قول حاج قاسم ما ملت امام حسینیم. به چشم کوران این مردم ولایت مدار تمام مسیر را بر حاج قاسم و شهدای زائرش سلام فرستادند.

 پایان پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول