اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح طرح‌های گازرسانی به 7 هزار و 639 واحد مسکن ملی در زنجان

گازرسانی به 7 هزار و ۶۳۹ واحد مسکونی با اجرای ۱۵ هزار و ۳۴۵ متر شبکه گذاری با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های گازرسانی به 7 هزار و 639 واحد مسکن ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، گازرسانی به 7 هزار و ۶۳۹ واحد مسکونی با اجرای ۱۵ هزار و ۳۴۵ متر شبکه‌گذاری با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ظهر امروز همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان افتتاح شد.

افتتاح هم‌زمان طرح های گازرسانی به 8 روستای استان زنجان شامل روستاهای ماری ، سلیمان بلاغی، باش سیز ،قاضی آباد ،بیرونده، چومالو، قره حصارلو و بایندر با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان با اجرای ۴۸ هزار و ۳۷۵ متر شبکه‌گذاری انجام شد؛ در گازرسانی به این 8 روستا ۴۶۹ خانوار روستایی هم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

گازرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان و گازرسانی به 45 واحد صنعتی در استان از دیگر طرح‌های بود که به‌صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

مجموع اعتبار پروژه های گازرسانی در استان 130 میلیارد و 251 میلیون تومان است.

امروز همچنین با حضور چگینی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران استانی و شهرستانی با حضور در مزار شهدای گمنام و شهدای شهر ارمغان‌خانه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول