اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مقاومت فلسطینی‌ها الهام گرفته از شهدای انقلاب است

فرمانده تیپ ۸۳ تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع) مقاومت فلسطینی‌ها را الهام گرفته از شهدای انقلاب دانست و گفت: اگر مقاومت جانانه ادامه پیدا کند، آن روزی را خواهیم دید که اهداف شهدا محقق خواهد شد.

مقاومت فلسطینی‌ها الهام گرفته از شهدای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظرزاده مراسم سی‌ و هفتمین سالگرد شهادت شهید محمدرضا شفیعی همراه با چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهدای حادثه خونین کرمان، که شب گذشته در گلزار شهدای قم برگزار شد، با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در غزه، بر مقاومت مقابل استکبار تأکید کرد و گفت: اگر مقاومت جانانه ادامه پیدا کند، آن روزی را خواهیم دید که اهداف شهدایی مثل شهید شفیعی محقق خواهد شد.

وی مقاومت امروزِ فلسطینی‌ها در غزه را الهام گرفته از انقلاب و شهدای والامقام دانست و افزود: امروز مردم غزه و فلسطین، هزینه‌های آقایی و سربلندی خود را می‌پردازند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع)، شهدای انقلاب اسلامی را در پیروزی رزمندگان دنیا سهیم دانست و با تأکید بر اینکه باید بیش از این حق شهدا را ادا کنیم و نام و یاد شهدا را در زندگی‌مان سریان و جریان یابد، اظهار کرد: بدانید قدم‌به‌قدم حرکت‌های شما برای پاسداشت مقام شهدا، عمل صالحی هست که خداوند در نامه‌ اعمال شما ثبت و ضبط می‌کند.

وی خطاب به برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد شهید شفیعی گفت: مطمئن باشید شهدا بعد از شهادتشان نسبت به زمان حیاتشان، بیشتر برای نظام و انقلاب کار می‌کنند.

منتظرزاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ما به قلّه‌ها نزدیک شده‌ایم"، گفت: امروز باید جهاد تبیین داشته باشیم؛ یعنی برای ملّت ایران بیان کنیم که هدف و آرمان شهدا چه بوده است؟

وی در پایان با تأکید بر اینکه امروز ملّت شهیدپرور و قهرمان ایران، مستقیم و مقاوم ایستاده‌اند و ادامه‌دهنده‌ راه انبیا و ائمه اطهار هستند، خطاب به پدران و مادران حاضر گفت: سعی کنید نوجوانان و جوانان را در این مراسم‌ها شرکت دهید؛ بدانید حضور در این‌گونه مراسم‌ها، یک نوع تربیت و هدایت برای فرزندان است تا آینده‌ای روشن برای آنان رقم بخورد.

مزار شهید محمدرضا شفیعی

این مراسم به همت گروه جهادی شهید محمدرضا شفیعی و جمعی از طلاب و دانشجویان، با حضور خواهر شهید شفیعی و خانواده شهدا، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

خاطرنشان می‌شود شهید محمدرضا شفیعی از شهدای دفاع مقدس است که در ۱۴ سالگی عازم جبهه شد و پس از ۵ سال حضور در جبهه‌ در ۱۹ سالگی در جریان عملیات کربلای۴، با بدنی مجروح، به اسارت دشمن درآمد و پس از چند روز تحمّل درد زیاد در اردوگاه، در اثر عوارض جراحات، در غربت و تنهایی به شهادت رسید؛ پس از ۱۶ سال پیکر این شهید قمی، به صورت سالم تفحص شد و مورخ ۴ مردادماه ۱۳۸۱ به کشور عزیزمان برگشت.

مراسم سالگرد شهید محمدرضا شفیعی

پایان‌ پیام/۷۸۰۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول