اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کنگره بزرگداشت ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار می‌شود

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از برگزاری کنگره بزرگداشت ۲۵۰۰ شهید امدادگر خبر داد.

کنگره بزرگداشت ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خمین، یعقوب سلیمانی ظهر امروز در آیین نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر و بزرگداشت شهدای امدادگر در حادثه تروریستی کرمان که همزمان با هفته فرهنگی خمین برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری هفته‌ها و مناسبت‌های فرهنگی ترویج آن فرهنگ‌ آن است.

وی تصریح کرد: در هفته فرهنگی خمین هدف از برگزاری این هفته، ترویج اندیشه امام خمینی(ره) است، اندیشه و تفکر امام باید تحقق پیدا کرده و نسل به نسل بیان شود.   

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه دشمن تمام ظرفیت‌ها و ابزارها را به کار گرفت تا اندیشه امام خاموش شود، بیان کرد: دشمن بسیار تلاش کرد تا اندیشه امام(ره) خاموش شود، چرا که به خوبی می دانست ترویج تفکر و اندیشه امام راحل موجب ایستادگی می‌شود، و امروز می‌بینیم اندیشه امام موجب ایستادگی در برابر قانون شکنی و ناعدالتی دشمنان شده است.

سلیمانی با اشاره به شهادت دو تن از امدادگران هلال احمر در حادثه تروریستی کرمان گفت: امروز در تداوم همان راه شاهد شهادت این دو عزیز هستیم در منزل این دو شهید حضور یافتم و این دو عزیز با اصرار خودشان  برای خدمت رسانی حضور یافتند.

وی بیان اینکه جایگاه ارزنده‌ای هلال احمر دارد، تاکید کرد: در جنگ غزه هلال احمر نخستین سازمانی بود که برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کرد و بیش از 4 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی برای کمک به مردم مظلوم غزه جمع‌آوری شد. 

 وی در ادامه از برگزاری کنگره بزرگداشت ۲۵۰۰ شهید امدادگر خبر داد و گفت: ستادهای این کنگره تشکیل و در حال برنامه‌ریزی است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول