اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ایجاد بیش از 3 هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس

در 9 ماهه امسال بیش از 7 هزار فرصت شغلی در استان توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان دهک های 1 تا 5 جامعه ایجاد شده است که بیش از 3 هزار از این طرح ها توسط بانوان کارآفرین بوده است.

ایجاد بیش از 3 هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید اسماعیل جوادی, معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس با تاکید بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد و  نیازمندان دهک های 1 تا 5 جامعه گفت: مددجویان با توانمندسازی و فراهم شدن اشتغال، خودکفا شده و  از  چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.

جوادی در ادامه یادآور شد: در 9 ماهه امسال تعداد 7 هزار و 840 فرصت شغلی با اعتبار  9 هزار و 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ایجاد شده است.

او ادامه داد: از تعداد طرح های مذکور، 3 هزار و 794 طرح مربوط به بانوان کارآفرین خانوارهای تحت حمایت امداد بوده است و اشتغال های ایجاد شده برای بانوان سرپرست خانوار، 45 درصد در مناطق روستائی و 55 درصد درمناطق شهری می باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس در پایان خاطر نشان کرد: مشاغل ایجاد شده عمدتا در رسته های قالی بافی و صنایع دستی ، خدمات توزیعی ، آرایشگری و پوشاک و... می باشد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول