اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آیین گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان در مدارس استان فارس برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در حادثه تروریستی اخیر شاهد شهادت تعدادی از دانش آموزان بودیم که این حاکی از ارادت خانواده‌ها و دانش آموزان به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.

آیین گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان در مدارس استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد خلیل عسکری در آیین استانی گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، در آموزشگاه دخترانه ابتدایی شهید مصطفی خمینی ناحیه چهار شیراز ، با تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان در این حمله تروریستی اظهار کرد: امروز در همه مدارس استان، آیین گرامیداشت این شهدا برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: چهار سال قبل حاج قاسم مهمان عراقی ها بود و در یک اقدام بی رحمانه به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا سردار دلها به شهادت رسید.

وی افزود: مردم در سراسر ایران و مردم عراق بدرقه باشکوه و بی نظیری از پیکر پاک شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس رقم زدند.

عسکری تصریح کرد: در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تروریست ها باز هم جنایتی دیگر را انجام دادند و ۹۰ نفر از زائران حاج قاسم را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: داعش سرباز آمریکا و اسرائیل است و قطعاً آنها پشت چنین حوادثی قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: حاج قاسم،تمام عمرش را در راه خدمت به مظلومان و کودکان صرف کرد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزید.

وی ادامه داد: در حادثه تروریستی اخیر ما شاهد شهادت ۲۲ نفر از دانش آموزان بودیم که این حاکی از ارادت خانواده ها و دانش آموزان به سردار دلها دارد.

عسکری خاطرنشان کرد: امروز با خون شهدا پیمان می بندیم و می گوییم تا جان در بدن داریم در مسیر حاج قاسم سلیمانی حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای حرکت در مسیر و مکتب حاج قاسم اقامه نماز و احترام به والدین را باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم زیرا سپهبد سلیمانی همواره این دو آموزه دینی را در اولویت خود قرار داده بود.

خاطر نشان می شود: در این مراسم دانش اموزان با عزاداری و نوحه سرایی یاد وخاطره شهیدان این حادثه تروریستی خصوصا دانش اموزان شهید را گرامی داشتند.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول