اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هدف گروه نجوا کمک به ورزشکاران است

عضو گروه نیکوکاری جامعه ورزش ایران گفت: نجوا جامعه‌ای است که بیش از ۲۰۰ ورزشکار قهرمان در دل خود دارد و در وهله اول هدف کمک به ورزشکاران ایران را دنبال می‌کند.

هدف گروه نجوا کمک به ورزشکاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم شکوری، عضو گروه نیکوکاری جامعه ورزش ایران در حاشیه حضور گروه نجوا در اصفهان اظهار داشت: به نمایندگی از نیکوکاری جامعه ورزش ایران در اصفهان حضور پیدا کرده و اکنون با همکاری پیش‌کسوتان اصفهان یک ورزشکار زندانی را آزاد کردیم.

وی ادامه داد: افتتاح یک مدرسه در یکی از مناطق محروم اصفهان، بازی دوستانه با بچه‌ها و افتتاح نجوا اصفهان با همکاری محرم نویدکیا و قاسم حدادی‌فر از دیگر برنامه‌های حضور در اصفهان است.

شکوری تصریح کرد: نجوا جامعه‌ای است که بیش از ۲۰۰ ورزشکار قهرمان در دل خود دارد و در وهله اول هدف کمک به ورزشکاران ایران است، در آینده نیز می‌توان اتفاقات بهتری نیز رقم زد.

عضو گروه نیکوکاری جامعه ورزش ایران خاطرنشان کرد: از تمامی رشته‌ها و قهرمان‌ها در این جمع حضور دارند و به دنبال راه‌اندازی نجوا در تمامی استان‌ها هستیم؛ بنیاد نجوا کاملا مردمی و ورزشی است و به هیچ نهادی وابسته نیست و تلاش می‌کنیم به ورزش کشور کمک کنیم.

وی در پایان با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: شهید شدن مردم بی‌گناه در کرمان دل هر آزاده ای را به درد می‌آورد، از این اتفاق ناراحت هستیم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول