اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

خواندن وصیت‌‌نامه حاج قاسم توسط دانش‌آموز شهیده مریم سلطانی‌نژاد+فیلم

دانش‌آموز شهیده «مریم سلطانی‌نژاد» یکی از شهدای جنایت تروریستی کرمان است که مادر و خواهرش هم در این حادثه به شهادت رسیدند.

خواندن  وصیت‌‌نامه حاج قاسم توسط دانش‌آموز شهیده مریم سلطانی‌نژاد+فیلم

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در حادثه تروریستی کرمان که همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد، خانواده‌ سلطانی‌نژاد ۹ شهید داشتند. این خانواده در مسیر گلزار شهدای کرمان موکب برپا کرده بودند تا از زائران مزار شهید سلیمانی پذیرایی کنند اما ۱۳ دی ماه بر اثر انفجار تروریستی به شهادت رسیدند.

پدر دانش‌آموز شهیده مریم سلطانی‌نژاد و ریحانه که با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی شناسایی شد، می‌گوید: «سه روز قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم، همسرم و خواهرانم به همراه فرزندانشان از زائران مزار حاج قاسم پذیرایی می‌کردند؛ روز ۱۳ دی ماه همسر و دو فرزندم به همراه خواهران و فرزندانشان در موکب بودند که انفجار تروریستی اتفاق افتاد و ۹ نفر از خانواده ما به شهادت رسیدند. دخترم ریحانه شیرخواره‌ بوده و مریم امسال به سن تکلیف رسیده بود.»

در ادامه فیلمی از خواندن وصیت‌نامه حاج قاسم توسط شهید «مریم سلطانی‌نژاد» را می‌بینیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول