اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دشمن برای کمرنگ شدن انتخابات برنامه‌ دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به برنامه های دشمن برای کمرنگ شدن انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: دشمن فتنه های بسیاری را برای ایران اسلامی برنامه ریزی و طراحی کرده که آخرین فتنه او، فتنه «زن، زندگی، آزادی» بوده و دست از دشمنی بر نمی دارد و برای انتخابات هم طراحی دارد.

دشمن برای کمرنگ شدن انتخابات برنامه‌ دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در مراسم تجلیل از مقام زن و همسران نمایندگان طلاب و فضلای حوزه که در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه بانوان، ابراز داشت: زحماتی که بانوان در منزل می کشند، بسیار ارزشمند است و اجر و ثواب بالایی دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه انتخابات پیش رو اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اهل بیت (ع) گفتند: «هر کس با انتخابات مخالفت کند، با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است»؛ پس دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رأی از ضروریات است و باید در این مسیر تلاش کرد.

سخنران این جلسه به برنامه های دشمن برای کمرنگ شدن انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: دشمن فتنه های بسیاری را برای ایران اسلامی برنامه ریزی و طراحی کرده که آخرین فتنه او، فتنه «زن، زندگی، آزادی» بوده و دست از دشمنی بر نمی دارد و برای انتخابات هم طراحی دارد.

ادیانی افزود: در فتنه زن زندگی آزادی، سلاح هایی از دستگیرشدگان به دست آمد که این سلاح ها اصلا در نیروهای مسلح کشور وجود ندارد و سوال اینجاست که چه کسی استفاده کنندگان از این سلاح ها را آموزش داده و آنان را منسجم نموده است؟

وی با تأکید بر اینکه باید با دشمنان جمهوری اسلامی ایران دشمن بود، ابراز داشت: یکی از مؤلفه های تربیتی اهل بیت(ع)، این فراز از زیارت عاشوراست که در آن آمده است: «اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ وَ وَلِیُّ لِمَنْ والاکُمْ وَ عَدُوُّ لِمَنْ عاداکُمْ / من در صلح و سازشم با کسی که با شما در صلح است و در جنگم با کسی که با شما در جنگ است و دوستم با کسی که شما را دوست دارد و دشمنم با کسی که شما را دشمن دارد».

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به زحمات دولت سیزدهم و برنامه ریزی دشمنان برای تخریب دولت، خاطرنشان ساخت: امروز دولت سیزدهم اقدامات بزرگی در کشور انجام داده که البته اطلاع رسانی مناسبی از آن انجام نشده و مردم اطلاع خوبی ندارند، اما شاهد زحمات خوب دولت هستیم و بخشی از مشکلات موجود در کشور با روی کار آمدن این دولت مرتفع شده است.

وی بیان داشت: وقتی جبهه ای به وسعت جهان اسلام در برابر دشمنان باز می کنید و با صلابت در برابر غربی ها می ایستید، طبیعی است که داعش را در ایران فعال کرده تا دست به جنایت زده و حادثه تروریستی کرمان را رقم بزنند.

ادیانی در پایان اظهار کرد: شعار «زن زندگی آزادی»، انقلاب جنسی و عین بی حیایی است و خون شهدای ما می تواند پلشتی این شعار و ظلم و شرک را مشخص کرده و دست های مخملی دشمن را برای ملت ایران آشکار کند.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول