اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رزمایش نظارت بر بازار البرز آغاز شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به دستور ویژه استاندار البرز در خصوص تشکیل قرارگاه نظارت بر بازار استان گفت: عملیات اجرایی طرح ویژه نظارتی از امروز و در قالب رزمایش نظارت بر بازار استان آغاز می‌شود.

رزمایش نظارت بر بازار البرز آغاز شد

محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن وذتجارت استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ۱۲ دستگاه نظارتی استان از جمله اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، اتاق اصناف و...، در مرکز استان و همچنین شهرستان‌های استان در طرح نظارتی ویژه نظارتی مشارکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: در چارچوب این طرح، ۱۱۵ تیم بازرسی در حوزه رصد تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی فعال خواهند بود و همچنین ۸ تیم بازرسی نیز در حوزه مبارزه با کالای قاچاق در سطح بازار فعالیت می کنند و برابر ضوابط قانونی تمامی اقلام کالایی قاچاق را جمع آوری و متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی خواهند کرد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز گفت: از ابتدای امسال حدود ۳۰ هزار مورد بازرسی توسط بازرسان اداره کل صمت در سطح استان انجام شده و برای ۶ هزار ۸۰۰ متخلف صنفی، صنعتی و خدماتی تشکیل پرونده شده و به مرجع رسیدگی کننده ارجاع شده است.

انصاری تصریح کرد: طبق قانون انتزاع وظایف کشاورزی و دامپروری از وزارت صمت، مسؤولیت تامین و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و کشاورزی با اداره کل جهادکشاورزی است، با این براساس تجربیات قبلی بازرسان اداره کل صمت، سعی نمودیم در موارد مختلف از اجرای طرح‌های نظارتی با مجموعه جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به تأکید ویژه استاندار البرز، روند همکاری موجود میان دستگاه های مسئول در حوزه نظارت بر بازار تقویت خواهد شد تا شاهد کمترین تغییرات قیمتی در سطح بازار استان باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول