اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بزرگداشت «روز شهرستان سربیشه» در بخش مرزی درح برگزار می‌شود

بزرگداشت روز شهرستان سربیشه 23 دی ماه در بخش مرزی درح این شهرستان برگزار می‌شود.

بزرگداشت «روز شهرستان سربیشه» در بخش مرزی درح برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ ۲۶ دی ماه سال ۱۳۶۵ تشییع پیکر مطهر ۲۰ شهید والامقام عملیات کربلای ۵ در شهرستان سربیشه رقم خورد و این روز مهم با نام «روز شهرستان سربیشه» نامگذاری شد به همین مناسبت قرار است برنامه های بزرگداشتی در این شهرستان برگزار شود.

 مراسم نکوداشت روز سربیشه هم قرار است ۲۳ دی در بخش مرزی درح این شهرستان با حضور میهمانان کشوری، استانی و شهرستانی همراه باشد.

برگزاری نمایشگاه تولیدات محلی، صنایع دستی، غذاهای سنتی، بازی های بومی و محلی و سیاه چادرهای عشایر غیور بخش درح  هم از برنامه های جنبی نکو داشت این روز است.

محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه هم در جلسه برنامه‌ریزی نکوداشت روز  این شهرستان اظهار داشت: برای برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسمات حتی مراسمات و برنامه‌های روز شهرستان، مردم محوریت کار را داشته باشند و پای کاری بودن مردم نیز بر غنا و اثرگذاری برنا‌مه‌ها می‌افزاید.

وی با بیان اینکه شهرستان سربیشه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در حوزه‌های مختلف برخوردار است افزود: سعی داریم در مراسمات روز شهرستان این قابلیت‌ها را بیشتر برای مردم بویژه استان و کشور بازگو و تبیین کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌محوری یادواره شهدای کربلای ۵ شهرستان افزود: روز شهرستان به مناسبت تشییع همین شهدا نامگذاری شده و با مدد گرفتن از این بزرگواران ان شاءالله مراسمی شایسته با حضور مهمانان کشوری برگزار خواهیم کرد.

فرماندار سربیشه یادآور شد: سال گذشته فرمانداری محوریت برنامه‌ها را بر عهده داشت ولی امسال ظرفیت عظیم مردمی پای به میدان می‌گذارند و در هر سه بخش با محوریت خود مردم برنامه‌های مختلفی در روز شهرستان برگزار می‌شود.

لکزایی بیان داشت: هدف ما از برگزاری روز شهرستان و اجرای برنامه‌ها و مراسمات مختلف، امیدآفرینی و رضایت‌مندی عمومی، ایجاد فضای شاد توان با همبستگی و معرفی شهرستان است که مقدمه‌ای برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری بهتر برنامه ها تمامی مدیران و طرفیت‌های داخلی شهرستان باید پای کار آورده شود و از توان بومی در هر زمینه‌ای استفاده شود.

پایان پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول