اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز ثبت‌نام هفدهمین جشنواره جوان برتر استان هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از آغاز ثبت‌نام هفدهمین جشنواره جوان برتر استان هرمزگان خبر داد و گفت : جشنواره حضرت علی اکبر (ع) فرصتی برای شناسایی، معرفی الگو‌ها و تجلیل از جوانان برتر در استان است.

آغاز ثبت‌نام هفدهمین جشنواره جوان برتر استان هرمزگان

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مظفرمهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان امروز اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و هفته جوان، هفدهمین جشنواره انتخاب جوان برتر استان هرمزگان با ثبت‌نام از جوانان برتر استان در حوزه‌های مختلف آغاز شد. 

وی ادامه داد: جشنـــواره حضـــرت علی اکبـــر (ع) به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با هدف زمینـه‌سازی ارزش‌های متعالی، روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری، ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌ آفرین، ابداع و ابتکار، الگو سازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی است که جشنـواره حضرت علی اکبـر (ع) همه ساله در روز جوان (۱۱ شعبان، سالروز تولد حضرت علی اکبر (ع) برگزار می‌گردد.

  مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهارکرد: اهداف کلان این جشنواره ارتقای جایگاه جوانان در محورهای علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی است و محور این جشنواره بر اساس آیین‌نامه تدوین شده، بررسی محورهای انتخاب، تأیید شاخص‌های موضوعی و ارزشگذاری هر شاخص به دقت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و در نهایت ملاک‌های انتخاب به ۲ بخش با عنوان محور کلی (عمومی) و محورهای موضوعی تقسیم بندی شده است.

  خادمی نسب خاطرنشان کرد: جوانان اصلی‌ترین سرمایه‌های ملی کشور هستند و جشنواره علی اکبر (ع) هر سال همزمان با ولادت آن حضرت به منظور فرهنگ سازی، هویت بخشی، اعتماد به نفس، امید به آینده، نشاط اجتماعی و نیز توسعه شرکت جوانان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می‌شود. 

وی در پایان بیان داشت:  علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت برخط javananhormozgan.ir مراجعه و مدارک و مستندات خود را تا ۱۸بهمن ماه بارگذاری کنند.  لازم به ذکر است، ۱۱ شعبان سالروز تولد حضرت علی اکبر (ع) براساس آیین نامه مصوب در جلسه شورای عالی جوانان به عنوان روز جوان نامگذاری شد و جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در جهت تجلیل از جوانان برتر هر ساله در این روز برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول