اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پاتک ذوب‌آهن به ملوان برای جبران خسارت

طبق اعلام کمیته تعیین وضعیت بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن که به عنوان سرباز راهی ملوان شده بود، 4 ماه محروم شد.

پاتک ذوب‌آهن به ملوان برای جبران خسارت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال بود که خبر سرباز شدن ۲ بازیکن ذوب‌آهن آب سردی به پیکره محمد ربیعی، سرمربی سبزپوشان اصفهانی بود.

حبیب فرعباسی روز ۲۷ آذر ماه دفترچه خدمت سربازی را پست و خودش را سرباز کرده تا بتواند در نقل و انتقالات زمستانی راهی ملوان انزلی شود و احتمالا به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

جلال مداحی نیز که در ذوب‌آهن زیر نظر تارتار بازی می‌کرد و در دور رفت لیگ برتر عضو سبزپوشان اصفهانی بود، خودش را سرباز کرده و با توجه به اینکه سهمیه زیر ۲۳ سال است، احتمالا راهی ملوان خواهد شد تا در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته شود.

این موضوع واکنش مسؤولان باشگاه ذوب‌آهن از جمله نیما نکیسا مدیرعامل این باشگاه را نیز در پی داشت، البته مدیرعامل و سرمربی ملوان نیز نسبت به این موضوع جبهه گرفتند.

اکنون اما کمیته تعیین وضعیت مجازات شدیدی برای مهاجم سابق ذوبی‌ها که ابتدای فصل با دریافت دفترچه خدمت به ملوان پیوسته بود در نظر گرفت.

در این رای آمده است: با توجه به شکایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از محمدرضا سلیمانی‌اصل، بازیکن تیم ملوان کمیته وضعیت بازیکنان با استناد به مقررات حاکم بر موضوع و مستندات سلیمانی را به‌ مدت چهار ماه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محروم کرد.

همچنین سلیمانی به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به عنوان غرامت و مبلغ یک میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق باشگاه ذوب‌آهن محکوم شد تا حداقل ذوب‌آهن کمی از آلام خود کم کرده باشد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول