اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

خسرویان: دانشگاه نبض، زیربنا و برون‌داد حوزه فرهنگی است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه را نبض، زیربنا و برون‌داد حوزه فرهنگی دانست و گفت: دانشگاه در دنیا پیشران اقتصاد و توسعه کشورها است.

خسرویان: دانشگاه نبض، زیربنا و برون‌داد حوزه فرهنگی است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امروز در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی آغاز به کار کرد.

عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن خیر مقدم به میهمانان و مدعوین از معاونت فرهنگی و دانشجویی به واسطه برگزاری نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ا قدردانی کرد و با اشاره به خاستگاه تأسیس دانشگاه‌ها در منطقه، دانشگاه را در دنیا پیشران اقتصاد و توسعه کشورها خواند و گفت: دانشگاه نبض، زیربنا و برون‌داد حوزه فرهنگی است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: تبیین پیشرفت‌های دولت سیزدهم بخش عمده‌ای از وظایف حوزه فرهنگی است که باید با تعامل مناسب با اساتید، این مسئله در سطح دانشگاه و جامعه تسری یابد.

وی کمبود ابزارهای فرهنگی را یک نقیصه دانست و افزود: در حوزه فرهنگی ما به محصولات فرهنگی نیاز داریم. ابزارهای فرهنگی ما کم است و می‌بایست برای توسعه فرهنگی و برنامه‌هایمان پیوست فرهنگی داشته باشیم.

خسرویان در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت‌های دانشگاه در جشنواره‌ها، المپیادها و برنامه‌های فرهنگی و ایجاد کارگاه‌های جوار خوابگاه اشاره کرد و خواستار افزایش کیفی این رویدادها شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین در سخنان خود به اهمیت حضور پرشور در انتخابات، توجه بیشتر به تشکل‌های دانشجویی از جمله انجمن‌ها و کانون‌های علمی، بسیج دانشجویی، کیفی کردن اعزام کاروان دانشجویان به راهیان نور و برگزاری باشکوه جشن دهه فجر به عنوان یک جشنواره ملی اشاره کرد.
مهمانان و مدعوین پیش از نشست، با حضور بر مقبره شهدای گمنام، به مقام شامخ این بلندقامتان تاریخ انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

* رونمایی از پوسترسی‌ و یکمین جشنواره فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

گفتنی است در این نشست پوستر سی‌ و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت و پوستر بازارچه مجازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای توسط معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای رونمایی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول