اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فریب تبلیغات فروش صندلی رشته پزشکی را نخورید

روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد، هموطنان فریب تبلیغات غیر واقعی در خصوص اخذ مجوز از وزارت بهداشت، برای فروش صندلی در رشته های پزشکی را نخورند و با افراد یا شرکت های سودجو در این زمینه از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

فریب تبلیغات فروش صندلی رشته پزشکی را نخورید

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد، هموطنان فریب تبلیغات غیر واقعی در خصوص اخذ مجوز از وزارت بهداشت، برای فروش صندلی در رشته های پزشکی را نخورند و با افراد یا شرکت های سودجو در این زمینه از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

در متن این اطلاعیه آمده است:
 
هموطنان و والدین عزیز، فریب تبلیغات موهوم و غیر واقعی در خصوص فروش صندلی رشته های پزشکی را نخورند و موارد مرتبط را به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گزارش کنند. 
 
پذیرش در رشته های علوم پزشکی داخل کشور فقط از طریق کنکور سراسری امکانپذیر بوده و هیچ دانشگاه دولتی یا خصوصی مجوز پذیرش از طرق دیگر را ندارد. 

عده ای سودجو با عنوان شرکت و دانشگاه خصوصی داخلی و یا خارجی مدعی اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جذب دانشجو خارج از مسیر کنکور سراسری و اخذ شهریه میباشند که صحت نداشته و تحت پیگرد حقوقی و قانونی قرار گرفته اند. 
 
ضمنا ارزشیابی مدارک دانشجویان ایرانی خارج از کشور در رشته های علوم پزشکی فقط در اختیار معاونت آموزشی وزارت متبوع بوده و به هیچ شرکت، سازمان و دانشگاهی تفویض نشده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول