اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف ۱۲ هزار کیسه کود شیمیایی در ایلام

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالا، ۱۲ هزار کیسه کود شیمیایی قاچاق در انبارهای یک مجموعه صنعتی کشف شد.

کشف ۱۲ هزار کیسه کود شیمیایی در ایلام

سید مهدی محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام، شامگاه سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالا، گشت مشترک تعزیرات حکومتی متوجه دپوی ۱۲ هزار کیسه کود شیمیایی قاچاق در انبارهای یک مجموعه صنعتی شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی با قاضی تعزیرات حکومتی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات، بازرسان اداره صمت و جهاد کشاورزی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبارها، ۱۲ هزار کیسه کود شیمیایی که بر خلاف ضوابط تعیین نگهداری می شد، را کشف کردند.

سید مهدی محمدی در ادامه بیان  داشت: با توجه به اینکه ارزش کودهای احتکار شده برابر نظر کارشناسان ۴۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص با توجه به اینکه اقدام متخلفین بر خلاف مقررات و در راستای تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، لذا با هماهنگی و کسب دستور قضائی انبارهای مذکور توسط پلیس اماکن ناجا پلمب شد که پس از رسیدگی پرونده، ضمن ضبط کالای مکشوفه مرتکبین برابر قانون به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

محمدی در پایان با تاکید بر برخورد جدی تعزیرات حکومتی با برهم زنندگان امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات به صورت شبانه‌ روز آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا وارز است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول