اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ثبت ۵ هزارو ۳۰۲ واقعه ولادت در ایلام

مدیرکل ثبت احوال ایلام گفت: در ۹ ماه ابتدایی سال جاری، ۵ هزار و ۳۰۲ واقعه ولادت در استان ایلام ثبت شده است.

ثبت ۵ هزارو ۳۰۲ واقعه ولادت در ایلام

نجم الدین خسروی مدیرکل ثبت احوال ایلام، صبح چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در ۹ ماهه اول امسال، هزارو ۳۰۲ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد، ۲ هزار و ۷۴۱ ولادت پسر و ۲ هزار و ۵۶۱ ولادت دختر بوده است و در هر ماه ۵۸۹ ولادت در استان رخ می‌دهد.

وی افزود: آمار وفات ۹ ماهه امسال یک هزار و ۹۵۵ مورد بوده است که از این تعداد یک هزار و ۱۲۶ نفر آقا و ۸۲۹ نفر خانم بوده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال ایلام ادامه داد: آمار ازدواج در این مدت ۲ هزار و ۹۲۱ واقعه بوده است و در ماه ۳۲۴ واقعه ازدواج در استان ثبت شده است.

خسروی خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار درخواست کارت هوشمند ملی و ۲۵ هزار جلد تعویض شناسنامه دست نویس به شناسنامه مکانیزه سیستمی انجام گرفته است.

وی یادآور شد: آمار ولادت امسال نسبت به سال گذشته حدود یک درصد و آمار ازدواج حدود ۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ۱۰ اسم اول پسرها حسین، رایان، علی، آراد، آی هان، امیرحسین، امیرعلی، کیان، ابوالفضل و فراوانی ۱۰ اسم اول دخترها فاطمه، رستا، ماهلین، زهرا، پناه، هانا، نیلا، آوا، زینب و آنیل بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول