اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خرید آنلاین بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

با شروع فرآیند صنعتی شدن شهرها و افزایش روز افزون میزان آلاینده‌های زیست محیطی، استفاده از انواع دستگاه تصفیه آب با هدف تامین آب شرب مورد نیاز، رونق فراوانی یافته است.

خرید آنلاین بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

آخرین بررسی‌های انجام شده توسط محققان، از وخامت کیفیت منابع آب قابل شرب و رسیدن آن به نقطه بحران حکایت دارد. عواملی چون افزایش بی‌رویه جمعیت، خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی، تأثیر بسزایی در افت کیفی منابع آب داشته اند.

آلودگی شدید منابع آب شهری به ویژه در سالهای اخیر، سازندگان و طراحان واحدهای مسکونی لوکس را بر آن داشته تا با ایجاد تصفیه خانه و یا استفاده از انواع تجهیزات تصفیه آب خانگی، آپشن‌ جدیدی به امکانات و امتیازات ساختمان در حال احداث، اضافه نمایند. استفاده از انواع آب تصفیه کن‌ خانگی آنچنان رواج یافته که اخیراً در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی و بصورت غیر تخصصی نیز عرضه می‌گردند.

درصورتیکه با قصد خرید تجهیزات تصفیه به این بازار ورود نمایید، با محصولات متنوع و شرکت‌های متعدد عرضه کننده مواجه خواهید شد. تنوع محصولات موجود در بازار، توأم با تایید یا تکذیب کیفیت وکارایی آنها توسط برخی فروشندگان، انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را چالش برانگیز خواهد نمود. در ادامه با ما همراه شوید تا راهکارهای انتخاب و خرید بهترین تجهیزات تصفیه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب با سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس، بعنوان آخرین تکنولوژی صنعت تصفیه در دنیا، با هدف پالایش و حذف انواع آلاینده‌ فیزیکی، شیمیایی و میکروبی موجود در منابع تأمین کننده آب، طراحی و عرضه گردیده است. استفاده از آب تصفیه شده و بهداشتی، مخاطرات و عوارض ناشی از مصرف آب آلوده را از میان خواهد برد. مهمترین کاربرد دستگاه تصفیه آب، در سالم سازی و بهداشتی نمودن آب خلاصه می‌گردد.

با توجه به موارد مذکور، هریک از انواع مدل‌های تجهیزات تصفیه که قادر به حذف تمامی آلاینده‌های موجود در آب لوله‌کشی محل سکونت شما بوده و دارای کیفیت مناسب، قطعات و فیلتراسیون استاندارد، طول عمر بالا، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مادام العمر باشد، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بشمار می‌رود. بطور کلی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب بهترین تجهیزات تصفیه، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

کیفیت قطعات و فیلتراسیون
تعداد مراحل فیلتراسیون
استانداردهای بین المللی
کیفیت و گنجایش مخزن ذخیره سازی آب
گارانتی و خدمات پس از فروش

در صورتی که طی فرآیند انتخاب تا خرید، موارد فوق را مدنظر قرار داده و سنجیده عمل نمایید، بدون شک بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را در اختیار خواهید داشت. همواره به یاد داشته باشید که انتخاب بهترین‌ تجهیزات تصفیه، به پارامترهای مختلفی چون میزان سختی، PH، فشار ورودی، دما، تنوع و مقدار آلاینده‌های موجود در آب لوله‌کشی محل سکونت شما، همچنین نوع استفاده و میزان مصرف شما وابسته خواهد بود.

کیفیت قطعات و فیلتراسیون بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

کیفیت قطعات و فیلتراسیون تعبیه شده در انواع تجهیزات تصفیه آب خانگی، تأثیر بسزایی در فرآیند انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی خواهند داشت. زیرا افزایش کیفیت هریک از قطعات و فیلترهای بکار رفته در ساختار دستگاه، موجب ارتقاء در عملکرد، کارایی و طول عمر آن خواهد گردید. در ادامه به تشریح موارد مذکور پرداخته و تأثیر مستقیم آنها در انتخاب بهترین آب تصفیه کن خانگی را بررسی خواهیم نمود:

کیفیت قطعات تصفیه آب خانگی: پمپ آب، ترانس برق، مجموعه سیم‌کشی، سنسورها، درین فاضلاب، شیر تنظیم سختی آب (میکسر)، شیر برقی، گیج فشارسنج، شلنگ‌های فودگرید، هوزینگ‌ها (محفظه فیلترها)، شاسی، شیر برداشت همچنین اتصالات و کوییک فیتینگ‌ها، ازجمله مهمترین قطعات بکار رفته در ساختار انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می‌باشند.

کیفیت مطلوب هر یک از این قطعات، در نحوه عملکرد، راندمان و افزایش طول عمر تجهیزات تصفیه تأثیرگذار بوده و امکان بروز هرگونه ایراد و خرابی احتمالی در این سیستم را به صفر خواهند رساند. به همین دلیل همواره توصیه می‌کنیم تا قبل از انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، از کیفیت مطلوب قطعات بکار رفته در این تجهیزات، همچنین استاندارد بودن آنها، اطمینان حاصل نمایید.

کیفیت فیلتراسیون تصفیه آب خانگی: فیلترهای الیافی پلی‌پروپیلن، کربن گرانول (پودری)، کربن جامد (بلاک)، ممبران (RO)، پست کربن و مینرال، بعنوان فیلتراسیون پایه در دستگاه تصفیه آب خانگی با سیستم اسمز معکوس، تعبیه گردیده‌اند. همچنین فیلترهای محافظ ممبران، قلیایی، آنتی باکتریال، اشعه UV، سوپر مینرال و اکسیژن ساز، بعنوان فیلتراسیون تخصصی تجهیزات مذکور بشمار می‌روند.

هرچه کیفیت ساخت فیلترها بالاتر بوده و متریال بکار رفته در تولید آنها مرغوب‌تر باشد، در نهایت کیفیت آب تصفیه شده نیز با افزایش قابل توجهی همراه خواهد بود.

واردات قطعات و فیلتراسیون مورد نیاز جهت تولید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، اغلب از مبدأ سه کشور تایوان، ویتنام و هند صورت می‌پذیرد. در این میان، محصولات تایوانی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بهای آنها نیز در مقایسه با تولیدات سایرین بیشتر است. جهت تشخیص اصالت محصولات تایوانی، نسبت به وجود حک برجسته کلمه Made in Taiwan از جنس متریال بکار رفته در بدنه قطعه، اطمینان حاصل نمایید.

تعداد مراحل فیلتراسیون بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، تعداد مراحل فیلتراسیون آن می‌باشد. تعداد فیلترهای تعبیه شده در انواع تجهیزات تصفیه، تأثیری مستقیم بر حذف کامل آلاینده‌ها و افزایش کیفیت آب خروجی دستگاه خواهند داشت. هر مرحله از فیلتراسیون موجود در این تجهیزات، به منظور پالایش و جذب یک یا چند نوع آلاینده، در نظر گرفته شده است.

لازم است در نظر داشته باشید که موضوع تشخیص نوع و تعداد مراحل فیلتراسیون مورد نیاز جهت در اختیار داشتن بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، امری تخصصی بوده و مستلزم تعیین پارامترهای کیفی آب، توسط انواع ابزار سنجش دقیق می‌باشد. به زبان ساده، کیفیت آب ورودی، تأثیری مستقیم بر تعداد فیلترهای تجهیزات تصفیه خواهد داشت. مهمترین پارامترهای کیفی آب جهت تعیین مراحل فیلتراسیون عبارتند از:

میزان سختی آب
فشار آب ورودی
دمای آب ورودی
PH آب ورودی
نوع آلاینده‌های موجود در آب
میزان آلاینده‌های موجود در آب
حجم آب مصرفی

در صورتی که از پارامترهای کیفی آب محل سکونت خود اطلاع ندارید، لازم است سنجش کیفیت آب را به متخصصان شرکت‌های فعال در این زمینه محول نمایید. بطور‌کلی هرچه بر تعداد مراحل فیلتراسیون دستگاه افزوده شود، توانایی آن جهت حذف کامل آلاینده‌ها افزایش یافته و کیفیت آب تصفیه شده نیز ارتقاء خواهد یافت. اما تجهیزاتی که بیشترین مراحل فیلتراسیون را دارند، لزوماً بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیستند.

با انتخاب غیر اصولی تعداد مراحل فیلتراسیون، کارایی و راندمان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر خود را بشدت کاهش خواهید داد. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب و خرید تجهیزات تصفیه، نسبت به اخذ مشاوره از کارشناسان و متخصصان شرکت‌های معتبر فعال در این حوزه، اقدام نمایید. با دریافت مشاوره، از کیفیت و کارایی محصول مورد نظر خود، اطمینان کامل خواهید یافت.

استاندارد‌های بین المللی تجهیزات تصفیه

استاندارد‌های بین المللی، از دیگر عوامل موثر در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می‌باشند. زیرا اخذ گواهینامه‌های سخت‌گیرانه بین المللی، نشان دهنده کیفیت بالای قطعات و فیلتراسیون بکار رفته در تجهیزات تصفیه خواهد بود. بطور کلی تأثیر وجود استانداردهای بین المللی در هر یک از اجزاء تشکیل دهنده تجهیزات تصفیه، از چند جنبه مختلف قابل بررسی می‌باشد. این موارد عبارتند از:

کیفیت آب تصفیه شده: استانداردهای بین‌المللی، حداقل و حداکثر مقادیر مجاز برای آلاینده‌های موجود در آب تصفیه شده را تعیین می‌نمایند. اخذ این استانداردها توسط برندهای تولید‌کننده، سلامت و ایمنی آب تصفیه شده را تضمین خواهد نمود. بنابراین بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به تجهیزاتی اطلاق می‌شود که با اخذ استاندارد بین‌المللی، کیفیت و سلامت آب تصفیه شده را تضمین نموده‌ است.
راندمان تصفیه: انواع تجهیزات تصفیه، براساس استفاده از بهترین روش‌ها و تکنولوژی‌های موجود در جهت حذف آلاینده‌ها و بهبود کیفیت آب، توسط موسسات استاندارد بین‌المللی، ارزیابی و رتبه‌‌بندی می‌گردند. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با استناد به استانداردهای بین المللی، ضمن دارا بودن طول عمر مفید بالا، در مصرف انرژی صرفه جویی نموده و هزینه‌های تعمیر و نگهداری کمتری خواهد داشت.
بهداشت و سلامت: استانداردهای بین المللی، حداقل میزان حذف مواد شیمیایی محلول در آب، املاح فیزیکی معلق در آب، همچنین پالایش کامل میکروب‌، ویروس‌، انگل‌ و باکتری‌های موجود در آب را توسط انواع تجهیزات تصفیه تعیین می‌نمایند. اخذ استانداردهای بین المللی توسط برندهای معتبر تولید کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، بهداشت و سلامت آب مصرفی خانوار را تضمین خواهد نمود.

کیفیت و گنجایش مخزن ذخیره سازی آب

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی با سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس، بعلت کندی موجود در روند تصفیه، به مخزن ذخیره سازی آب تحت فشار مجهز می‌باشند. این مخازن، با جمع‌آوری قطرات آب حاصل از فرآیند تصفیه، حجم آب مورد نیاز جهت مصارف خانگی را با فشاری مناسب تأمین می‌نمایند. بنابراین کیفیت و گنجایش مخزن ذخیره‌سازی آب، عاملی مهم و تأثیرگذار در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می‌باشد.

مخازن تحت فشار مورد استفاده جهت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، دارای گنجایش، متریال و ساختار متنوعی هستند. مخازن ذخیره سازی، عمدتاً با ظرفیت‌های 3 گالن، 4 گالن و 5 گالن، توسط فروشندگان تجهیزات تصفیه در بازار عرضه می‌گردند. قسمتی از فضای داخلی این مخازن، به تیوپ هوا اختصاص یافته و قابل استفاده نیست. لازم است ظرفیت مخزن را متناسب با میزان مصرف آب تصفیه شده انتخاب نمایید.

انتخاب غیر اصولی مخزن با ظرفیتی کمتر از میزان مصرف، موجب روشن و خاموش شدن مکرر دستگاه تصفیه آب خانگی گردیده و کاهش طول عمر مفید سنسورها و شیر برقی دستگاه را در پی خواهد داشت. همچنین انتخاب مخازن با ظرفیتی بیشتر از میزان مصرف، مشکلاتی چون ماندگی بیش از حد آب تصفیه شده را در پی داشته و موجب بو گرفتن و یا کاهش کیفیت آب خواهد گردید.

بهترین برندهای مخازن تحت فشار موجود دارای 3 لایه، با لایه داخلی استیل می‌باشند. همچنین لازم است لایه‌های داخلی مخزن ذخیره سازی، خاصیت آنتی باکتریالی داشته باشند. این خاصیت مانع از رشد قارچ و جلبک در دیواره داخلی مخزن و آلوده شدن آب خواهد گردید. مخزن 5 گالنی 3 لایه آنتی باکتریال با لایه داخلی استیل، ساخت شرکت تانک پک تایوان، ازجمله بهترین مخازن تحت فشار موجود در کشور می‌باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

بررسی اعتبار گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات تصفیه، اقدامی مهم و ضروری به نظر می‌رسد. گارانتی طلایی تعویض قطعات و خدمات پس از فروش مادام العمر، بعنوان ضمانت کیفیت و اصالت هر محصول بشمار می‌روند. قبل از انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، از اعتبار ضمانت نامه و خدمات پس از فروش بلند مدت آن اطمینان حاصل نمایید.

دستگاه تصفیه آب خانگی همانند سایر تجهیزات خانه و آشپزخانه، گاهاً دچار ایراد و خرابی گردیده و نیازمند تعمیر خواهد بود. با در اختیار داشتن گارانتی معتبر، از خدمات و تعمیرات رایگان بهره‌ مند خواهید شد. فیلترهای تعبیه شده در این تجهیزات نیز دارای طول عمری محدود بوده و بصورت دوره‌ای نیاز به تعویض خواهند داشت. در صورت عدم تأمین فیلتراسیون مورد نیاز، دستگاه شما از کار خواهد افتاد.

بازه زمانی ارائه خدمات پس از فروش، نشان دهنده مدت زمانیست که قادر به استفاده از این تجهیزات هستید. با بهره مندی از خدمات پس از فروش مادام العمر، محدودیتی در استفاده از دستگاه نخواهید داشت.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بعنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان و تولید کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور، محصولات خود را در قالب وبسایت آنلاین و تخصصی آبگونه عرضه نموده است. شرکت آبگونه با ارائه گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض بدون قید و شرط قطعات و خدمات پس از فروش مادام العمر، کیفیت و اصالت محصولات خود را تضمین نموده است.

توصیه می‌کنیم تا قبل از انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، نسبت به اخذ مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان و مشاوران فروش شرکت آبگونه اقدام فرمایید. کارشناسان واحد فروش آبگونه، با دسترسی به بانک اطلاعاتی بروز رسانی شده از میزان سختی آب در اقصی نقاط کشور، شما را در جهت خرید بهترین تجهیزات تصفیه آب یاری خواهند نمود. هدف ما تأمین سلامتی شماست.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول