اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعة الزهرا(س) تا ۱۲ بهمن

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعة الزهرا (س) با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعة الزهرا(س) تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ گفت: آزمون ورودی جامعة الزهرا(س) به صورت همزمان در ۳۱ مرکز استان برگزار می‌شود.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعة الزهرا(س) تا ۱۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعةالزهرا(س)، اشرف السادات ارمکان در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعةالزهرا(س) در سطوح دو، سه، چهار و بازپذیری تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه ثبت‌نام به صورت مجازی انجام می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر به سامانه سنجش و پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

ارمکان با اشاره به اینکه تحصیل در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به سه شیوه حضوری، مجازی (آنلاین) و غیرحضوری ارائه می‌شود، افزود: داوطلبان سطح دو می‌توانند به شیوه‌های حضوری تمام‌وقت و یا نیمه‌وقت، غیرحضوری و مجازی (آنلاین) تحصیل کنند.

وی به پذیرش در مقطع تحصیلی سطح سه اشاره کرد و اظهار کرد: امسال ۱۳ رشته تحصیلی سطح سه شامل تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، مدیریت آموزشی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، کلام اسلامی با گرایش امامت، زبان و ادبیات عربی، علوم و معارف حدیثی و مطالعات اسلامی زنان به صورت حضوری ارائه‌شده است.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: مقطع تحصیلی سطح سه همچنین در رشته‌های تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و کلام اسلامی به شیوه مجازی (آنلاین) و در سه رشته تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول و کلام اسلامی به شیوه آموزش غیرحضوری پذیرش دارد.

ارمکان یادآور شد: علاوه بر دارندگان مدرک سطح ۲ حوزه، دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته در ۷۲ رشته همسوی دانشگاهی می‌توانند در مقطع تحصیلی سطح ۳ ثبت‌نام کنند. البته این افراد ملزم به گذراندن واحدهای پیش‌نیاز (حداکثر تا ۵۶ واحد) و جبرانی (حداکثر تا ۱۹ واحد) بر اساس رشته دانشگاهی و رشته انتخابی‌شان در جامعة الزهرا(س) هستند.

وی بیان کرد: در مقطع تحصیلی سطح چهار جامعة الزهرا(س)، رشته‌های تحصیلی تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و تاریخ و سیره پیامبر اعظم(ص) ارائه می‌شود.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعة الزهرا(س) خاطرنشان کرد: رشته‌های تحصیلی سطح ۴ به صورت حضوری برگزار می‌شود و شرط پذیرش در آن دارا بودن مدرک سطح ۳ حوزه است.

ارمکان در پایان یادآور شد: آزمون ورودی جامعة الزهرا(س) به صورت همزمان در ۳۱ مرکز استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول