اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کمین کشنده مقاومت برای نظامیان اسرائیلی در شمال غزه+ویدئو

شاخه نظامی حماس در پاسخ به ادعای ارتش اشغالگر مبنی بر در هم شکستن توانمندی نظامی مقاومت در شمال غزه، ویدئویی از غافلگیری نظامیان اسرائیلی در محله الزیتون منتشر کرد.

کمین کشنده مقاومت برای نظامیان اسرائیلی در شمال غزه+ویدئو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی، طی چند روز اخیر بارها مدعی برچیدن توانمندی نظامی حماس در شمال غزه شده، شاخه نظامی این جنبش کتائب شهید عزالدین القسام، امروز (چهارشنبه، ۱۰ ژانویه)، ویدئوی جدیدی از نحوه تقابل با اشغالگران و غافلگیر کردن آنها منتشر کرد.

در این ویدئو، کمین دقیق مقاومت در منطقه «حی الزیتون» واقع در شهر غزه علیه نظامیان صهیونیست و درگیری با آنها به نمایش گذاشته شد. بر اساس تصاویر منتشر شده، چند نظامی صهیونیست در حال تردد در محله الزیتون هستند که با کمین نیروهای مقاومت غافلگیر می‌شوند و پا به فرار می‌گذارند و در یکی از ساختمان‌ها پناه می‌گیرند. 

 

 

در بخش دیگری از این تصاویر، نیروهای مقاومت با شمار دیگری از نظامیان اشغالگر درگیر می‌شوند و آنها را هدف قرار می‌دهند، در ادامه زمانی که آنها تلاش می‌کنند خود را به گشت امدادی برسانند، هدف گلوله مستقیم رزمندگان فلسطینی قرار می‌گیرند.

رزمندگان فلسطینی پس از شکار این نظامیان، عقب‌نشینی می‌کنند و ورودی تونلی را که در این عملیات استفاده کرده بودند، منفجر و محو می‌کنند.

به نوشته روزنامه رأی الیوم، نیروهای مقاومت طی ۲۴ ساعت اخیر، ضربات سختی به اشغالگران وارد کرده‌اند و طی چند عملیات دست‌کم ۱۱ نظامی اسرائیلی را به هلاکت رسانده‌اند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند، در بخش شمالی نوار غزه، توانمندی مقاومت را تضعیف و نابود کرده است، امری که با انتقاد محافل صهیونیستی مواجه شده و این گزارش‌ را دقیق و درست نمی‌دانند و می‌گویند مقاومت همچنان قادر است از شمال غزه، تل‌آویو را هدف موشک قرار دهد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول