اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فرادانه تامین‌کننده خوراک ۲۰۰ مزرعه پرورش میگوی استان بوشهر

مدیر فروش خدمات پس از فروش مجموعه فرادانه گفت: فرادانه تامین‌کننده خوراک ۲۰۰ مزرعه پرورش میگو و ۱۰ مزرعه پرورش سی‌باس در استان بوشهر است.

فرادانه تامین‌کننده خوراک ۲۰۰ مزرعه پرورش میگوی استان بوشهر

صمد بهرامی باباحیدری مدیر فروش و خدمات پس از فروش مجموعه فرادانه در دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: یکی از رویکرد‌های فرادانه، توانمندسازی پرورش‌دهندگان آبزیان است در همین راستا، در اردیبهشت امسال سمینار یک روزه آموزشی با حضور دکتر «شارماکه»(از اساتید برجسته حوزه آبزی‌پروری در دنیا است) در استان های بوشهر و هرمزگان برگزار شد.

وی هدف از این نوع سمینارها را تولید بهتر و مقابله با بیماری‌های میگو دانست و افزود: این سمینار موجب شد تا تولیدکنندگان میگو، آشنایی بهتری با بیماری حوزه تخصصی خود پیدا کنند و در موقعیت بیماری آمادگی مقابله با آن  را داشته باشند.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت فرادانه عنوان داشت: این سمینار در استان بوشهر با ارائه رویکردها و فعالیت‌های جدید در عرصه پرورش میگو در دنیا همراه بود به گونه‌ای که دانشجویانی که در این سمینار شرکت کرده بودند این‌طور رضایت‌مندی بالایی داشتند.

بهرامی با بیان اینکه، فرادانه آمادگی لازم برای تامین تمام نیازمندی‌‌های خوراکی آبزی‌پروری در استان بوشهر را دارد، اعلام کرد: یکی از محصولات جدید فرادانه که مورد استقبال قرار گرفته است خوراک «نرسری» است که از فرم «کرامبل» به فرم «گرانول» تغییر داده شده و باعث بهبود کیفیت آب در سیستم پرورش نرسری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرادانه تامین‌کننده خوراک میگو، سی‌باس و بصورت محدود کپور، در استان بوشهر است، اضافه کرد: بالای ۹۰  درصد خوراک فروشی فرادانه در این استان خوراک میگو است.

صمد بهرامی با تاکید بر اینکه فرادانه رضایتمندی بسیار بالایی در بین پرورش دهندگان در استان بوشهر دارد ، بیان داشت: فرادانه تامین‌کننده خوراک ۲۰۰ مزرعه پرورش میگو و ۱۰ مزرعه پرورش سی‌باس در استان بوشهر است به گونه‌ای که امسال ۲۴ هزار تن خوراک میگو و بالای ۱۵۰۰  تن خوراک سی باس در این استان به فروش رسیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول