اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شرکت در انتخابات پایبندی مردم به ارزش‌‌های انقلاب است

یک کارشناس مسائلی فرهنگی و اجتماعی گفت: حضور مردم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نموداری از توانمندی‌ها و پایبندی به ارزش‌هایی است که انقلاب اسلامی بر پایه آن شکل گرفت.

شرکت در انتخابات پایبندی مردم به ارزش‌‌های انقلاب است

محمد خیاط‌زنجانی، یک کارشناس مسائلی فرهنگی و اجتماعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص ضرورت حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی با سیاست‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری؛ محصور شده در ایران نیست.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز توانسته به عنوان یک جریان فکری و جبهه مقاومت هدایت‌گر آزادمردان و آزادی‌خواهان عالم باشد که همین مسئله نگاه جامعه جهانی را به کشور ایران بیشتر کرده است.

کارشناس مسائلی فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی نه تنها یک حاکمیت بلکه یک جریان مستمر در عرصه‌های بین‌المللی است، بنابراین اتفاقاتی که در کشور ایران رخ می‌دهد تعیین تکلیف کننده بسیاری از اتفاقات در سطح بین‌المللی خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروزه برای صادر کردن جمهوری اسلامی در جهان باید ارزش‌هایی انقلاب را بارزتر جلوه دهیم که با حضور و نقش‌آفرینی مردم در دستگاه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور این مهم محقق می‌شود.

خیاط‌رنجانی خاطرنشان کرد: یکی از این حضورها، در انتخابات معنا می‌شود؛ حضور مردم در انتخابات در واقع تعیین‌کننده و نشان‌گر نگاه، نگرش و رویکرد‌های انقلاب اسلامی است.

این استاد دانشگاه افزود: حضور مردم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نموداری از توانمندی‌ها و پایبندی به ارزش‌هایی است که انقلاب اسلامی بر پایه آن شکل گرفت.

وی افزود: امروز رأی من و شما، حضور من و شما در عرصه‌های مختلف انتخابات در واقع یک رویداد از نقش‌آفرینی ماست و یک تأیید بر سیاست‌های انقلاب اسلامی است.

خیاط زنجانی اضافه کرد: با توجه به اینکه امروز شاهد هستیم دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان در تمامی عرصه‌ها مختلف جنگ از جنگ نگرشی گرفته تا جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی در حال حرکت هستند، در چنین شرایطی حضور پرشور و نقش‌آفرینی مردم پشتوانه‌ای است برای از بین بردن تمامی دشمن‌ها و ثابت می‌کند که مردم همواره پشتیبان این نظام هستند، بنابراین حضور در انتخابات یک اقدام جدی برای رفع مشکلات جامعه است و همچنین یک الگو برای تمامی آزادی‌خواهان دنیا است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول