اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

تشرف به ضریح حضرت عباس(ع) هم صفی شد+عکس

با توجه به ازدحام زائران برای تشرف به حرم حضرت عباس علیه‌السلام، نرده‌هایی در اطراف ضریح آن حضرت نصب و نزدیک شدن به ضریح سقای دشت کربلا همچون حرم امام حسین علیه‌السلام صف‌بندی شد.

تشرف به ضریح حضرت عباس(ع) هم صفی شد+عکس

خبرگزاری فارس ـ گروه حج و زیارت: ازدحام جمعیت باعث می‌شود که بسیاری از افراد به ضریح حرم حضرت عباس علیه‌السلام نزدیک نشوند و نتوانند آن را لمس کنند. یکی از زائران حرم کربلا می‌گوید که «تاکنون یک بار به حرم رفتم، اما همان یک‌بار هم به خاطر ازدحام جمعیت از بیرون روضه منوره حضرت را زیارت کردم.»

خادمان حرم عباسی تصمیم گرفتند برای سهولت در تشرف به کنار ضریح سقای دشت کربلا و برقراری نظم بیشتر در تشرف به این مکان مقدس، نرده‌هایی‌ در بخش بانوان قرار دهند. یکی از خادمان این آستان محمد جابر می‌گوید که «با نصب این نرده‌ها دیگر بانوان با صفوف منظم به زیارت حرم حضرت عباس علیه‌السلام می‌روند.»

در اطراف ضریح حرم حضرت امام حسین علیه‌السلام هم نرده‌هایی‌ به منظور ایجاد نظم برای نزدیک شدن به ضریح و زیارت زیر قبه حرم حسینی نصب شده است.

در ادامه تصاویری از نصب نرده‌ها در بخش بانوان حرم حضرت عباس را علیه‌السلام مشاهده می‌کنید:

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول