اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جامعه رسانه‌ای استان زنجان باید سامان‌دهی شود

عضو هیأت داوران نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان گفت: جامعه رسانه‌ای استان زنجان باید سامان‌دهی شود.

جامعه رسانه‌ای استان زنجان باید سامان‌دهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا رحیم‌پور، عضو هیأت داوران نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان ظهر امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان ضمن گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان با بیان اینکه استقبال از نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این دوره نسبت به دوره قبل شاهد افزایش دو برابری را بودیم، اظهارداشت: در این دوره ۷۴۲ اثر از سوی اصحاب رسانه استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که 15 درصد این آثار مقدمات اولیه را رعایت نکرده بودند که به همین دلیل از دور مسابقات کنار گذاشته شد.

عضو هیأت داوران نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان با بیان اینکه در مجموع ۸۵ درصد آثار به مرحله داوری رسیدند، افزود: در این دوره ۲۵ اثر به عنوان رتبه‌های اول تا سوم شناخته شدند و سه اثر شایسته تقدیر از سوی داوران انتخاب و تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دوره در 10 قالب و در ۱۰ موضوع، اصحاب رسانه به رقابت پرداختند، انتخاب و تنوع سوژه و شناخت مسأله را از نکات مثبت آثار این دوره اعلام کرد.

رحیم‌پور با اشاره به اینکه جشنواره‌ها بهانه‌ای است برای ایجاد انگیزه در بین اهالی رسانه و نیز ارتقای سطح فرهنگی و سواد رسانه‌ای آنها افزود: جامعه رسانه‌ای ما امروزه نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند.

عضو هیأت داوران نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به تاکید بر اینکه جامعه رسانه‌ای استان زنجان باید سامان‌دهی شود، بیان داشت: رها شدگی رسانه‌ها باید انسجام پیدا کند.

گفتنی است سوسن رحمانی خبرنگار خبرگزاری فارس در بخش مصاحبه رتبه سوم را در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از آن خود کرد.

 پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول