اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار دماوند: محورهای هراز و فیروزکوه باز است

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه باز است، گفت: امکان تردد در مناطق کوهستانی با استفاده از زنجیر چرخ وجود دارد.

فرماندار دماوند: محورهای هراز و فیروزکوه باز است

رضا طاهرخانی، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند در خصوص آخرین وضعیت برفی شهرستان دماوند اظهار کرد: با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران، جاده‌های مواصلاتی شهرستان دماوند به ویژه هراز و فیروزکوه باز است و ترددها جریان دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش کلیه نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: با توجه به حجم بارش برف در مناطق کوهستانی، کسانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی را دارند، حتماً امکانات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه امکان تردد در محورهای مواصلاتی با استفاده از زنجیر چرخ وجود دارد، تصریح کرد: نیروهای پلیس راه نیز در مسیر محورها وضعیت استفاده خودروها از زنجیر چرخ را کنترل می‌کنند.

 

 

طاهرخانی در خصوص قطعی برق در برخی از نقاط شهرستان دماوند بیان کرد: به دلیل حجم بارش برف و کولاک در چند نقطه از شهرستان دماوند شاهد اتصالی شبکه برق بودیم که نیروهای امداد برق از شب گذشته در حال تلاش برای رفع اتصالی هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکل قطعی برق برخی از نقاط تاکنون برطرف شده است، ادامه داد: نیروهای اداره برق در حال تلاش هستند تا برق مابقی مناطق را هرچه زودتر به وضعیت پایداری برسانند.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول