اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی گیتی‌پسند: شرایط جدول مهم نیست

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم شرایط جدول است، هفته‌های زیادی باقی‌ مانده است، تمام تمرکز ما این است که هفته به هفته شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی گیتی‌پسند: شرایط جدول مهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از پیروزی تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه اظهار داشت: موقعیت‌های بهتری خلق کردیم و توانستیم پیروز بازی شویم که از این بابت خیلی خوشحالیم.

وی افزود: ما هم به داوری اعتراض داشتیم، به خصوص در نیمه اول داوری می‌توانست، در یک سری تصمیمات بهتر عمل کند، به طور کلی به داوران خسته‌نباشید می‌گویم، نهایت تلاش خود را انجام دادند تا به صحنه‌ها نزدیک باشند.

کشاورز تصریح کرد: حضور هواداران فوق‌العاده بود، دست تک‌تک آن‌ها را می‌فشارم که آمدند، شور و نشاط زیبایی در سالن به وجود آوردند.

سرمربی گیتی‌پسند در پاسخ به احتمال قهرمانی زودهنگام این تیم اظهار داشت: به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم، شرایط جدول است، هفته‌های زیادی باقی‌ مانده است، تمام تمرکز ما این است که هفته به هفته شرایط بهتری داشته باشیم، در حال حاضر نیز فقط به بازی سفیر گفتمان فکر می‌کنیم، امیدوارم مقابل این تیم نیز بازی قابل قبولی انجام دهیم.

انتقاد دروازه‌بان گیتی‌پسند به تصمیم داور

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند نیز پس از پیروزی مقابل سن‌ایچ ساوه اظهار داشت: خوشحالم که در شهر اصفهان و تیم پرافتخار گیتی‌پسند بازی می‌کنم، خیلی کار سختی است که تمام بازی‌ها را ببریم و فقط مقابل یک تیم مساوی کرده باشیم، شرایط از هر نظر خوب است، مقابل تیم سن‌ایچ بازی سختی داشتیم.

وی افزود: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما در صحنه‌ای که گل اول را دریافت کردم، قبل از آن پنالتی را مهار کرده بودم و در آن صحنه مصدوم شدم اما داور در حالی که صحنه را دید اجازه ادامه بازی داد و گل را دریافت کردم، انتظار رعایت بازی جوانمردانه از طرف تیم حریف را نداشتم اما از داور انتظار داشتم بازی را متوقف کند.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول