اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

بدهی ۸ زندانی جرایم غیرعمد با هزینه مراسم ترحیم پرداخت شد

مرد نیکوکار تهرانی به نیت امام هشتم، با هزینه مراسم ترحیم همسرش بدهی ۸ نفر زندانی نیازمند را پرداخت کرد.

بدهی ۸ زندانی جرایم غیرعمد با هزینه مراسم ترحیم پرداخت شد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، مرد نیکوکاری هزینه مراسم ترحیم همسر تازه درگذشته اش را برای آزادی هشت نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد اهدا کرد.

وی به نیت امام رضا (ع) هشتمین امام شیعیان، بدهی ۸ نفر را که در جمع ۴۲۰ میلیون تومان بود، پرداخت کرده، زمینه آزادی این تعداد سرپرست خانوار فراهم شد.

این مرد نیکوکار هدف از این کار را شادی روح همسرش که علاقه بسیاری به امام رضا داشت، بیان کرد و گفت: قرار است طی روز جاری، برگه‌های رضایت شکات در پرونده‌های آنان درج و کانون خانواده هایشان با لبخندفرزندان چشم انتظار روشن و شاد شود.

گفتنی است خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول