اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

قطعی برق ۲۰ روستا در آستارا تا انسداد راه و گرفتارشدن مسافران

رئیس ستاد مدیریت بحران آستارا از بارش برف بین ۳۰ تا ۶۰ سانتی متری در شهرستان خبر داد و گفت: در پی این بارش‌ها، برق ۲۰ روستا قطع شده و تعدادی از مسافران در برف گرفتار و توسط عوامل امدادی اسکان داده شدند.

قطعی برق ۲۰ روستا در آستارا تا انسداد راه و گرفتارشدن مسافران

محمدرضا شهاب‌زاده، فرماندار شهرستان آستارا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش برف بین ۳۰ تا ۶۰ سانتی‌متری در این شهرستان اظهار کرد: به سبب بارش برف و کولاک شدید، محور اردبیل به آستارا مسدود و تعدادی از خودروهای عبوری در راه گرفتار و توسط عوامل ستاد مدیریت بحران در محورهای برف‌گیر، تخلیه شدند.

وی با اشاره به حضور همه عوامل امدادی، راهداری و نظامی در بحران شهرستان آستارا افزود: نیروهای مرزداری، راهداری، هلال احمر و تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران از بامداد امروز در محورهای برف‌گیر و مناطق نیازمند کمک، حضور دارند و مانع از عبور خودروها از سمت اردبیل می‌شوند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا با اشاره به برف‌روبی چندباره محور اردبیل-آستارا گفت: تردد در این محورها از شب گذشته تنها با زنجیر چرخ ممکن بوده و در حال حاضر هم علی‌رغم برف روبی چندباره، تردد امکان پذیر نیست.

شهاب‌زاده از آمادگی و تجهیز دو مسجد در طول محور اردبیل به آستارا خبر داد و بیان کرد: به مسافران پنج دستگاه اتوبوس که از شب گذشته درگیر برف بودند در این مساجد اسکان داده شده و وعده‌های غذایی گرم به آن‌ها تا پایداری شرایط برای ادامه مسیر داده می‌شود.

وی از آسیب به تجهیزات برق و در پی آن آب شرب در شهرستان خبر داد و افزود: به سبب شدت بارش‌ها و سقوط درختان بخشی از برق و در پی آن آب در مناطق بالادست به میزان ۲۰ روستا قطع و عوامل امدادی در تلاش برای وصل مجدد آن‌ها هستند.

فرماندار شهرستان آستارا همچنین از پایداری شبکه گاز و تلفن در تمامی مناطق شهرستان آستارا خبر داد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول