اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم تقویت اصناف قشم به منظور دستیابی به رشد اقتصادی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نقش اصناف به عنوان متولیان بازار در اقتصاد کشور و جزیره در شکل گیری هویت اجتماعی حائز اهمیت است و برای دستیابی به رشد اقتصادی نگاه ما باید تقویت آنها باشد.

لزوم تقویت اصناف قشم به منظور دستیابی به رشد اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل پیغامی  مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر اصناف و بازرگانی این سازمان اظهار داشت: تاکنون نتوانسته ایم اصناف را به عنوان یک جامعه هویت دار در کنار خودمان داشته باشیم و به طور صحیح در موضوعات اجتماعی و اقتصادی مشارکت دهیم و برنامه ریزی در این حوزه ضروری است. 

وی ادامه داد: باید از شکل‌گیری تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنفی حمایت کنیم تا فعالیت صنوف مختلف در چارچوب فرآیند قانونی قرار بگیرد و علاوه براینکه وظایف دولت در قبال اصناف به سرانجام برسد اصناف نیز برای ایفای تکالیف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خود توانمند شوند. 

پیغامی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات مدیر پیشین اصناف سازمان، اضافه کرد: جانشین پروری و گردش مدیریتی در بدنه هر سازمان ضروری است و این موضوع نیازمند استعدادیابی و فرصت دادن به بدنه کارشناسی است و باید به این مقوله توجه ویژه شود. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تجربه و حافظه مدیریتی یکی از مهمترین دارایی های هر سازمان است و نیاز داریم این موارد جمع‌آوری شود و در قالب یک بانک اطلاعاتی قرار گیرد تا به سازمان عمق داده شود. 

بنابراین گزارش، طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مسعود مورموگویی به عنوان سرپرست مدیریت بازرگانی و اصناف معارفه و از زحمات هرمز امیری تقدیر به عمل آمد. 

قابل ذکر است، مسعود مورموگویی از کارکنان رسمی سازمان منطقه آزاد قشم است و از سوابق وی می توان به مدیریت ژئوپارک و همچنین معاونت مدیریت بازرسی سازمان اشاره کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول