اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هوای اصفهان سرد می‌شود

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت.

هوای اصفهان سرد می‌شود

لیلا امینی، رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت موج ناپایدار تا اواسط روز سه‌شنبه در سطح استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر، وزش تندباد لحظه‌ای در مناطق شرقی گاهی همراه با گرد و خاک، در مناطق مستعد غربی بارش پراکنده برف و تندباد لحظه‌ای و روز سه‌شنبه تا اواسط روز در مناطق شرقی احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امینی ادامه داد: از بعداز ظهر سه شنبه با استقرار جوی پایدار انتظار آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از روز چهارشنبه در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی در برخی ساعات غبار محلی وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۹ و کمینه فردا صبح صفر درجه و میمه با منفی ۶ و خوروبیابانک با ۲۵ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

امینی با اشاره به میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان عنوان کرد: سمیرم با ۲.۷، پادنای علیا ۱.۵، چادگان و دهاقان ۰.۶، دولت قرین ۰.۱ بیشترین میزان بارش ثبت شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین وزش باد با ۸۲ کیلومتر بر ساعت در خوانسار به ثبت رسیده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول