اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جذب ۸۲ درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فامنین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از جذب ۸۲ درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فامنین خبر داد و گفت: ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید ادوات و مکانیزاسیون اختصاص یافت.

جذب ۸۲ درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فامنین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، منصور خزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن شهید پورش همدانی از جذب ۸۲ درصدی تسهیلات مکانیزاسیون در فامنین خبر داد و اظهار کرد: تسهیلاتی افزون بر ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی به فامنین اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات شامل مکانیزاسیون در زیربخش‌های زراعت، حفظ نباتات، دام و طیور، شیلات و گیاهان دارویی است افزود: با اختصاص این اعتبار و با تلاش و پیگیری‌های مجموعه جهاد کشاورزی همچنین بانک عامل تاکنون ۷۶ پرونده با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۴۵۱ میلیون تومان به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین یادآور شد: از این میزان، تسهیلات ۴۵ فقره پرونده با اعتبار ۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان جذب شده است.

وی با تاکید بر اینکه این تسهیلات برای خرید ۴۵ دستگاه در زیربخش‌های زراعت شامل انواع دنباله بندها، ماشین آلات دام و طیور و ۹ دستگاه سمپاش توربولاینر در حوزه حفظ نباتات پرداخت شده است تصریح کرد: ماشین‌آلات و ادوات یکی از عوامل افزایش تولید در بخش کشاورزی به شمار می‌رود‌.

 خزایی خاطرنشان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی تمام توان و تلاش خود را در راستای جذب حداکثری سهمیه خرید این ادوات به کار بسته است.

پایان پیام/۸۹۰۳۳ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول