اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان مرخص شد

پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه از بیمارستان مرخص شده است.

وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان مرخص شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد «لوید آستین»، رئیس پنتاگون امروز دوشنبه از بیمارستان «والتر رید» مرخص شده است. 

وزارت دفاع آمریکا در این بیانیه روند بهبودی لوید آستین را خوب توصیف کرده و گفته او بنا به توصیه پزشکان برای مدتی وظایفش را از منزل انجام خواهد داد تا بتواند به صورت تمام‌وقت به پنتاگون بازگردد. 

دو نفر از پزشکان مرکز پزشکی نظامی «والتر رید» در بیانیه‌ای گفته‌اند که لوید آستین در مدت بستری شدن در بیمارستان تحت معاینه‌ها و آزمایش‌های پزشکی قرار گرفت.

در بیانیه این پزشکان ادعا شده که سرطان پروستات وزیر دفاع آمریکا «به خوبی و به صورت موثر» تحت درمان قرار گرفته و پبش‌آگهی درباره وضعیت او عالی است. پزشکان گفته‌اند که قرار نیست لوید آستین تحت برنامه دیگری برای درمان سرطان قرار بگیرد. 

در بیانیه وزارت دفاع آمریکا تصریح شده سرطان پروستاتی یکی از شایع‌ترین انواع سرطان‌ها در میان مردان آمریکایی است و از میان هر ۸ مرد یک نفر را درگیر می‌کند. تشخیص زودهنگام این سرطان با نرخ بهبودی نزدیک به ۱۰۰ درصد همراه است. 

لوید آستین روز ۱ ژانویه در ارتباط با عوارض جراحی سرطان پروستات در بیمارستان بستری شد. فاش شدن اینکه او بستری شدنش در بیمارستان را به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و کنگره اطلاع نداده باعث ایجاد جنجال‌هایی در محافل سیاسی آمریکا شد. 

وزارت دفاع آمریکا اولین بار جمعه دو هفته پیش به بیماری آستین اشاره کرد. سخنگوی وزارت دفاع در آن زمان مدعی شد که او وظایفش را از سر گرفته است. با وجود این، چند روز بعدتر معلوم شد که آستین هنوز در «مرکز پزشکی والتر رید» بستری است و به صورت دورکاری وظایفش را انجام می‌دهد.

مقام‌های بیمارستان گفته بودند که وزیر دفاع آمریکا روز ۲۲ دسامبر تحت «روند حراجی تهاجمی» قرار گرفته اما روز ۱ ژانویه برای درمان عفونت ادراری مجدداً به بیمارستان منتقل شده است.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز سه‌شنبه درپاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه بایدن چه زمانی از بستری شدن آستین مطلع شده گفت: «این موضوع امروز به اطلاع رئیس‌جمهور رسید.»

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول