اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید در ایلام اتخاذ می‌شود

مدیرکل اقتصادی استانداری ایلام بر ضرورت رفع موانع ساماندهی بازارچه‌های شهری و برنامه‌ریزی برای تامین میوه شب عید تاکید کرد.

تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید در ایلام اتخاذ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تقی منصوریان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، صبح سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه با حضور در شهرستان ایوان، از بازار و نانوایی ها بازدید و در نشست ستاد تنظیم بازار استان در این شهرستان شرکت کرد.

تقی منصوریان در این نشست ابراز داشت: این مهم در راستای تأکیدات استاندار و به منظور نظارت مستمر بر بازار، تأمین معیشت مردم و تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز برگزار که به‌صورت دوره ای در تمام شهرستان‌ها ادامه خواهد یافت.

مدیر کل اقتصادی استانداری ضمن ابراز رضایت از عملکرد تنظیم بازار شهرستان، نانوایی ها و توزیع آرد در ایوان، بر ضرورت پیگیری مشکلات، رفع موانع ساماندهی بازارچه های شهری، اتخاذ تدابیر لازم در راستای کنترل بازار، ساماندهی دستفروشان و برنامه‌ریزی برای تامین میوه شب عید در شهرستان تاکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول