اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فعالیت ۲۵ کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر استان مرکزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از فعالیت ۲۵ کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.

فعالیت ۲۵ کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، هادی خلیلی صبح امروز در ستاد گرامیداست ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در مجموع ۲۵ کمیته تخصصی با عضویت دستگاه‌های اجرایی و نهادها شکل خواهد گرفت که احکام قبلا در امر تسریع امور به دستگاه‌ها ارسال شده است. 

وی افزود: فرمانداران نیز به عنوان مسوولان ستادهای شهرستانی با هماهنگی کامل ائمه جمعه تعیین خواهند شد و انتظار داریم در ایام باقی مانده تا آغاز دهه فجر نسبت به برگزاری جلسات و ارسال صورت جلسات اقدام شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بیان کرد: امسال بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۱۲ ستاد شهرستانی، ۳۵ ستاد شهری، ۲۰۰ ستاد روستایی و عشایری و ۱۰۰ کمیته مردمی با رویکرد نشاط و امیدآفرینی  و بازخوانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مشغول تدارک برنامه های ایام الله دهه فجر خواهند بود. 

خلیلی گفت: سال گذشته بیش از ۱۰ هزار برنامه فرهنگی اجتماعی سال گذشته برای اقشار مختلف جامعه در سطح استان پیش بینی و اجرا شد، امسال نیز برنامه‌های دهه فجر با گلباران بیت معمار کبیر انقلاب در خمین و حجره طلبگی ایشان در حوزه علمیه حضرت امام اراک آغاز می‌شود و حسن ختام برنامه‌ها هم برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود که انتظار داریم همه اعضا امسال هم مثل گذشته برنامه‌های نو و بدیع زمینه حضور با شکوه مردم را فراهم کنند. 

وی عنوان کرد: کمیته‌های ستاد شامل اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی، هیات‌های مذهبی و تشکل های دینی، شهدا و بسیج و نیروهای مسلح، حوزه و روحانیت، دانشجویی و دانشگاهیان، ارتباطات و رسانه، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، صنعت مدن و تجارت، فرهنگیان و دانش آموزی، فضاسازی و مدیریت شهری، قضایی، کارگری و کارآفرینی، کودک و نوجوان، مساجد، بقاع متبرکه، مساجد، ورزش و جوانان، ادارات و نهادها، همیاری سازمان های حمایتی، هنر و هنرمندان و رسانه های مکتوب و تشکل های مردمی می شود.

پایان پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول