اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برقراری نگاه جامع به دغدغه های صنفی اصحاب رسانه در دستور کار خانه مطبوعات باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین باید نگاه گسترده ای به حوزه استحفاظی خود اعم از فرهنگ و رسانه داشته باشند.

برقراری نگاه جامع به دغدغه های صنفی اصحاب رسانه در دستور کار خانه مطبوعات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین براتی در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و انتخاب اعضای هیات مدیره توسط اعضای این خانه، بیانگر تعهد و تخصص انتخاب شوندگان است و امیدواریم در راستای تقویت نام قزوین، اعتلای فضای رسانه‌ای و ارتقاء فرهنگی و اجتماعی استان گام‌های موثری برداشته شود.

وی افزود: «رسانه» در رشد فرهنگ و پرورش فضای فرهنگی استان و کشور نقش آفرین است و هرکس در این عرصه پا می‌گذارد باید از دقت نظر بیشتری برخوردار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: در این دوره از فعالیت خانه مطبوعات استان قزوین باید بهتر از هر زمان دیگری نسبت به انجام تعهدات در زمینه های فرهنگ و ارتقاء کیفی مسائل اجتماعی اقدام شود. مخاطبین خانه مطبوعات، عموم مردم و نیز مخاطبین عضو خانه مطبوعات هستند که باید در مسیر آگاهی رسانی به هر دو بخش، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات پررنگ‌تر و فعال‌تر عمل کنند.

براتی اضافه کرد: از سوی ۲۰ استان باید فرایند اساسنامه خانه مطبوعات طبق تیپ ابلاغ شده انجام می‌شد و بر این اساس در قزوین نیز این امر به دور از هرگونه سوگیری صورت گرفت. اعتراضاتی هم انجام شد که آن ها را با تأنی و استدلال پاسخ دادیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین باید نگاه گسترده ای به حوزه استحفاظی خود اعم از فرهنگ و رسانه داشته باشند و نگاهشان به افرادی هم که عضو خانه نیستند، باشد.

این مسوول ابراز امیدواری کرد: معتقدم اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات می بایست در انتخاب مدیرعامل اشتراک نظر داشته باشند تا کمک کار آنان باشد و در اعلی ترین شرایط، مساعدت لازم را با هیات مدیره خانه داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اذعان کرد: با توجه به نزدیکی موعد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری مردم، می‌طلبد رسانه‌ها طبق فرمایش رهبری، تنور انتخابات را داغ کنند.

براتی با اشاره به هجمه های زیاد دشمن علیه نظام اسلامی و بیان اینکه پرداختن رسانه‌های فارسی زبان در خصوص ایران از روی دلسوزی، اخلاص، تعهد و تقید و دغدغه نیست، ادامه داد: لازم است اصحاب رسانه در راستای اعتلای نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات، وحدت و امیدآفرینی، نقش بسزایی ایفا کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول